شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9
امام جمعه لارستان

مسئوولین خود را برای برگزاری باشکوه انتخابات در سال آینده آماده کنند

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با اشاره به اهمیت انتخابات در سال آینده، گفت: مسئوولین می بایست به تدریج خود را برای این موضوع مهم سیاسی آماده کنند.

امام جمعه لارستان با اشاره به اهمیت انتخابات در سال آینده، گفت: مسئوولین می بایست به تدریج خود را برای این موضوع مهم سیاسی آماده کنند.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام سیدمختار موسوی خرم در آئین عبادی سیاسی آخرین نماز جمعه سال جاری در شهر لار، با گرامیداشت روز۲۹  اسفندماه سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و تولد امام خمینی(ره)، اظهار داشت: زنان و مادرانی که با الگوگیری از حضرت فاطمه(س) و زینب کبری(س) همواره حماسه آفرینی کرده اند و موجب سریلندی جامعه اسلامی بوده اند.

وی با اشاره به جایگاه با عظمت حضرت زهرا(س)، افزود: وجود نازنین پیامبر اکرم(ص) ملاک شادی و غضب خداوند را شادی و غضب آن حضرت قرار داده اند و آیا عظمتی بالاتر از این می توان برای یک انسان متصور شد.

امام جمعه لارستان با اشاره به قرارگیری در آستانه حلول سال جدید، تصریح کرد: امیدوارم سال نو،  سالی خوب و بابرکت برای مردم لارستان باشد و خداوند این سال را، سال ظهور حضرت حجت برای شیعیان جهان قرار دهد.

حجت الاسلام موسوی با ابراز خرسندی از اینکه بیش از یکسال در سمت امامت جمعه لارستان قرار دارد، ادامه داد: در این مدت ۵۳ خطبه نمازجمعه در جمع مردم ولایتمدار و بصیر لارستان ایراد شده است.

وی با تقدیر از تلاش ها و همکاری های اعضای ستادنماز جمعه، مسئولین و مردم لارستان برای برپایی باشکوه نماز دشمن شکن جمعه، عنوان کرد: با توجه به نزدیکی ماه رجب نیاز است تا مسئوولین به فکر برگزاری باشکوه فریضه معنوی اعتکاف باشند.

امام جمعه لارستان با اشاره به اهمیت انتخابات در سال آینده، اضافه کرد: مسئوولین می بایست به تدریج خود را برای این موضوع مهم سیاسی آماده کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین