یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

آیا درخواستهای فرماندار از وزیر راه عملی می شود؟+لیست

میلاد لارستان: علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در دیدار با وزیر راه و شهرسازی در شهر لار خواستار چهار بانده شدن محور لارستان – بندرعباس…

درخواستهای فرماندار لارستان از وزیر راه و شهرسازیمیلاد لارستان: علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در دیدار با وزیر راه و شهرسازی در شهر لار خواستار چهار بانده شدن محور لارستان – بندرعباس و لارستان – شیراز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ وی افزود: با توجه به استاندارد نبودن و خطرناک بودن این جاده، وزارت راه و شهرسازی می بایست هرچه سریعتر این مهم را در اولویت قرار دهد .

فرماندار لارستان درباره دیگر مطالبه اهالی محترم منطقه لارستان ، جنوب فارس و شمال هرمزگان بیان کرد : دوبانده شدن مسیر لارستان – بستک – بندرلنگه نیز از دیگر مطالبات این مناطق است .

نجیب زاده با اشاره به گستردگی وسعت شهرستان لارستان در مقایسه با سایر شهرستان های کشور و استان ، تصریح کرد: به دلیل بعد مسافت زیاد مرکز شهرستان تا مراکز بخش ها و روستاهای تابعه ضرورت دارد به راههای اصلی و فرعی بین لار تا مرکز بخش ها و روستاها توجه شود و واقعا در زمینه راههای روستایی نیازمند توجه بیشتری هستیم و در این خصوص عقب ماندگی داریم و باید در مورد احداث راههای فرعی و اصلی جاده های روستایی اقدام جدی صورت گیرد.

معاون استاندار در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع راه آهن هم اشاره کرد و اظهار داشت : کشیدن خط ریلی شیراز – لارستان – بندرعباس از آرزوهای دیرینه مردم جنوب است و انتظار این است که  هرچه سریعتر این پروژه را شروع نموده تا مردم در رفاه و آسایش بیشتر در این مسیرهای طولانی  سفر کنند.

وی در ادامه از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد که در صورت امکان یک تیم کارشناسی به لارستان اعزام تا مقایسه بین راههای این شهرستان و دیگر شهرستانهای استان صورت پذیرد و اگر در این زمینه به این شهرستان کم لطفی شده است در دولت تدبیر و امید جبران گردد.

گفتنی است فرماندار ویژه لارستان همچنین در موارد دیگری که به حوزه وزارت راه و شهرسازی مربوط می شود نیز با وزیر راه مذاکره کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین