پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
فرماندار ویژه لارستان

اسکان یا تردد بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر مسافر از لارستان

میلاد لارستان: معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان گفت: بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر مسافر در شهرستان بزرگ لارستان اسکان یا تردد کرده اند.

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان گفت: بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر مسافر در شهرستان بزرگ لارستان اسکان یا تردد کرده اند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی امروز در ارتباط زنده تلویزیونی در برنامه شمیم که به  همت صدا وسیمای مرکز فارس و دفتر خبری لارستان برقرار گردید ضمن تبریک سال جدید، سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در سخنانی با توجه به بارش های خوب رحمت الهی در منطقه لارستان اظهار داشت: لارستان بزرگ در  کنار اماکن زیبای تاریخی و گردشگری آن همچون بازار قیصریه،قلعه اژدها پیکر،باغ نشاط ،کاروانسراهای قدیمی و دیگر اماکن تاریخی وزیبایی که در شهرها و روستا دارد، به جهت بارندگی های اخیری که در طی چند سال گذشته از نظر میزان و نحوه بارش کم نظیر بوده است، مناظر زیبا و سرسبزی  را در کل منطقه لارستان بوجود آورده است که نظر هر بیننده ای را به خود جلب کرده است.

وی افزود: در این شهرستان در سال زراعی بیش از ۳۶۰ میلیمتر باران باریده ، که حدود ۶۰ میلیمترآن متعلق به سامانه اخیر بوده است.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه این بارندگی ها فضای با نشاط و سر سبزی را در کل لارستان ایجاد کرده است تصریح کرد: در طی این ایام، لارستان میزبان هموطنان عزیزی از سراسر کشور بوده است که تاکنون بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر مسافر در شهرستان اسکان و یا تردد کرده اند،که خوشبختانه با آمادگی کاملی که ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان داشته  است و با وجود تمامی کمیته های تخصصی مختلف اعم از اسکان و از نظر اجرای برنامه های اجرایی و فرهنگی، خدا راشکر با مشکل خاصی مواجه نبوده ایم و من بعد نیز تا آخر تعطیلات عید، این آمادگی را داریم که در خدمت مسافرین عزیز باشیم.

معاون فرماندار ویژه لارستان در ادامه خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه محور لارستان-بندرعباس و لارستان- شیراز یکی از ۱۰ محورهای پر ترافیک و پر خطر است، اما خوشبختانه لارستان نسبت به سال گذشته ۸۵ در صد کاهش تصادفات داشته، که جا دارد از نیروهای زحمت کش پلیس راه و انتظامی تشکر نماییم.

این مسئوول در بخش دیگری از سخنان خود به اوضاع و احوال ثبت نام انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم اشاره کرد و گفت:بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در این شهرستان فراهم گردیده است تا در کنار بهار زیبای طبیعت بهار شور و نشاط سیاسی نیز در سطح شهرستان ،استان و کشور ایجاد شود.

وی ادامه داد:در همین راستا تاکنون ۶۰۷ نفر داوطلب شهری و روستایی ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۴۷۴ نفر در مناطق روستایی و ۱۳۳ نفر در حوزه شهری بوده اند. همچنین از تعداد کل ۶۰۷ نفر، ۵۶۸ نفر مرد و ۳۹ نفر زن هستند که امیدواریم تا پایان زمان ثبت نام که ساعت ۲۴ امشب می باشد، افرادی که قصد نامزدی در انتخابات  شوراهای اسلامی شهر و روستا دارند هر چه سریعتر به فرمانداری و بخشداریها مراجعه و ثبت نام کنند و ثبت نام را به آخرین ساعات امروز موکول نکنند.

حسنی در پایان تاکید کرد:همکاران ما در فرمانداری و بخشداریها آمادگی کامل دارند که از داوطلبین ثبت نام به عمل آورند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین