پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 19
امام‌جمعه لارستان خطاب به مسؤولان

برای انتخاب مدیران ملاک‌های رهبری را در نظر بگیرید

میلاد لارستان: امام‌جمعه لارستان بابیان اینکه مقام معظم رهبری مدیریت انقلابی و فعال را شرط درست پیش رفتن کارها می‌دانند، گفت: باید برای انتخاب مدیران ملاک‌های رهبری را در نظر گرفت.

امام‌جمعه لارستان بابیان اینکه مقام معظم رهبری مدیریت انقلابی و فعال را شرط درست پیش رفتن کارها می‌دانند، گفت: باید برای انتخاب مدیران ملاک‌های رهبری را در نظر گرفت.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌ سید مختار موسوی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شهر لار با تبریک سال نو و اشاره به پیام مهم نوروزی مقام معظم رهبری اظهار داشت: نکته کلیدی امسال اشتغال جوانان و تولید داخلی است که باید در جامعه محقق شود.

وی بابیان اینکه رهبر انقلاب در سخنرانی خود در حرم رضوی خدمات جمهوری اسلامی را بسیار ارزنده دانستند و از اصحاب رسانه خواستند که آن را نسبت به زمان طاغوت مورد مقایسه قرار دهند، افزود: در زمان طاغوت کشور ما ازلحاظ تولید علم دارای جایگاهی در دنیا نبوده است اما اکنون دارای رتبه ۱۶ دنیا است.

امام‌جمعه لارستان بیان کرد: در بحث تولید سلول‌های بنیادی، چرخه هسته‌ای، صنایع دفاعی، پیشرفت‌های فضایی و … باوجود تحریم‌های موجود ما توانستیم به مقام‌های برتر در دنیا برسیم.

موسوی با اشاره به اینکه ما کشوری هستیم که توانایی تولید موشک و پرتاب آن به فضا را کسب کرده‌ایم، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های دشمن همین است که ما در موضوعات مختلف دارای توانایی هستیم.

این استاد حوزه و دانشگاه بابیان اینکه یکی دیگر از اهمیت‌های نظام جمهوری اسلامی استقلال سیاسی و امنیت ما است، ادامه داد: در دوران طاغوت اگر قرار بود سفیری عوض شود باید از دولت‌هایی نظیر آمریکا و انگلیس استعلام گرفته می‌شد.

امام‌جمعه لارستان افزود: امروزه دشمنان کشورمان نظرات ما را در موضوعات مختلف جهانی نمی‌توانند نادیده گیرند.

وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری مدیریت انقلابی و فعال را شرط درست پیش رفتن کارها می‌دانند، گفت: باید برای انتخاب مدیران ملاک‌های رهبری را در نظر گرفت.

موسوی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات جامعه ما آن است که جوانان مستعد و انقلابی به خاطر اینکه به هیچ جناحی متصل نیستند بیکار مانده‌اند درحالی‌که برخی مدیران نالایق دارای چند شغل مختلف هستند، تصریح کرد: این مسائل با نگاه انقلابی مقام معظم رهبری که اقتصاد مقاومتی را مدنظر دارند سازگار نیست.

وی انگیزه و کارآمدی و تدین را از ویژگی‌های مدیران بیان کرد و یادآور شد: ایران تمام منابع موردنیاز یک کشور چه ازلحاظ نفت، دریا و موقعیت استراتژیک را داراست و به همین دلیل باوجود تمام منابع باید بیکاری و رکود را از بین برد.

امام‌جمعه لارستان عنوان کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری اگر کالایی در ایران تولید می‌شود باید از آن استفاده کرد و خرید تولید خارجی حرام بوده و حمایت از تولید داخلی وظیفه مردم و دولت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دراین‌اواخر اجلاسی در آمریکا با نام آیپک برگزار شده است که در آن سران آمریکایی ارادت خود را به رژیم صهیونیستی نشان داده‌اند که با توجه به مباحث آن‌ها می‌توان به این واقعیت رسید تصمیم‌گیری‌هایی که در آمریکا صورت می‌گیرد بر پایه چه مطالبی است و باید مسؤولان ما نیز نسبت به این امر بصیرت داشته باشند.

امام‌جمعه لارستان بابیان اینکه ششم فروردین‌ماه دومین سالگرد حمله عربستان به مردم مظلوم یمن بود، گفت: این جنگ میلیون‌ها آدم را درگیر خودکرده و تعداد بسیاری را شهید و بی‌خانمان کرده است.

وی ادامه داد: ۱۲ فروردین‌ماه روز شهادت امام دهم شیعیان است که می‌توان با برپایی مجالس یاد اهل‌بیت (ع) را زنده نگه داشت.

امام‌جمعه لارستان با گرامیداشت ۱۲ فروردین‌ماه روز جمهوری اسلامی، افزود: رأی بیش از ۹۸ درصدی مردم ایران به‌ نظام جمهوری اسلامی و تشکیل این نظام نقطه مقابل دموکراسی شهوت‌گرای غرب است و امید می‌رود در سایه حضرت حجت و با رهنمودهای مقام معظم رهبری این نظام پابرجا باقی بماند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۶:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “برای انتخاب مدیران ملاک‌های رهبری را در نظر بگیرید”

  1. یک دلسوز گفت:

    اگر اینطوره همه مدیران را باید بردارن واز افراد صفر استفاده کنن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین