شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15
مدیرکل راه وشهرسازی لارستان خبر داد

ثبت 530 هزار تردد نوروزی در جاده های جنوب فارس

میلاد لارستان: محور لارستان به جهرم با ۱۶۹ هزار تردد شلوغ ترین مسیر در جنوب فارس در ایام نوروز بوده است.

محور لارستان به جهرم با ۱۶۹ هزار تردد شلوغ ترین مسیر در جنوب فارس در ایام نوروز بوده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان ، مهندس محمدرضا باقری فرد  آمار تجمیعی تردد های نوروزی در محورهای حوزه ی استحفاظی این اداره کل را تشریح کرد.

باقری فرد با بیان اینکه اهمیت راه بدان حد است که سطح فرهنگی هر منطقه و میزان توسعه ى آن را میتوان با توجه به دوری یا نزدیکی آن به جاده ها تعیین کرد ، افزود : ایمنی در راه ها با فعالیت یک سازمان و نهاد امکانپذیر نمی باشد ، بلکه همواره همدلی وهمیاری  دستگاه های اجرایی ذیربط برای تحقق ایمنی راه های و سطح آگاهی مردم در خصوص رانندگی صحیح از  اهمیت بسزایی برخوردار است .

وی تصریح کرد: و امروز بحمدلله پس از اتمام سفرهای نوروزی که همواره زمان باز آفرینش طبیعت است زیباترین هدف در مجموعه و تلاش راهداران سخت کوش و همیشه بیدار سلامتی هموطنان وداشتن سفری ایمن وخاطره انگیزبود که امیدواریم لارستان نیز توانسته باشد راههای امن و ایمنی را به مردمان ایران اسلامی عرضه کرده باشد  .

وی تصیریح کرد: سهم اداره کل راه و شهرسازی لارستان بیش از ۵۳۰ هزار تردد در سفرهای نوروزی بود و محور لار- جهرم و بالعکس توانست با بیش از ۱۶۹ هزار تردد از ۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶ میزبانی از مردم را در جاده ها داشته باشد .

وی ادامه داد:  لار- جهرم و بالعکس با ۱۶۵ هزار و ۹۲۶ ، لار- بندرعباس و بالعکس با ۱۵۳ هزار و ۲۶۲ ، گله دار – مهر و بالعکس با ۱۳۸ هزار و ۴۳۹ تردد و لار- بستک بالعکس با ۷۲ هزار و ۵۲۴ عبور خودرو ها را به ثبت رسانده اند .

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان با اشاره به آمار ثبت شده توسط دستگاه های تردد شمار به صورت یکپارچه در سامانه ی کشوری افزود: در ۱۱ فرودین بیشترین تردد در محور لار- جهرم و بالعکس با بیش از ۱۱ هزار تردد را شاهد بوده ایم و ۱۳ فروردین نیز محور لار- بستک و بالعکس توانسته است بیش از ۱۵ هزار تردد را به خود اختصاص دهد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۵:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین