یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

عامل فروش داروهای غیرمجاز در لارستان دستگیر شد

میلاد لارستان: رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: فروشنده داروهای غیرمجاز با عنوان «چاق شوید و چاق بمانید» شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: فروشنده داروهای غیرمجاز با عنوان «چاق شوید و چاق بمانید» شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی پلیس فتا ناجا  (www.cyberpolice.ir)، سرهنگ حبیب اله رجبلی رئیس پلیس فتا فارس در تشریح این خبر گفت: کارشناسان پلیس فتا حین رصد فضای مجازی (اینستاگرام)، مطلبی با عنوان “چاق شوید و چاق بمانید” مشاهده کردند که با پیگیری به عمل آمده از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لارستان مشخص شد، داروهای ارائه شده فاقد مجوز است.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند فرد فروشنده را شناسایی و دستگیر کنند که متهم در بازجویی های فنی و پلیسی اعتراف کرد که دارو ها را به صورت تلفنی از شبکه های ماهواره ای خریداری می‌کند و با قیمت بالاتر به دیگران می فروشد.

سرهنگ رجبلی اظهار داشت: ماموران با هماهنگی دستور قضایی در بازرسی از منزل متهم موفق به کشف تعدادی از قوطی کپسول و داروهای افزایش وزن غیرمجاز شدند که پس از انجام اقدامات تکمیلی پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرا ارسال گردید.

رئیس پلیس فتا فارس درباره سایت ها و یا صفحه های اینترنتی فروش دارو هشدار داد: شهروندان از خرید دارو و تجهیزات پزشکی از سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی جدا خودداری کنند.

سرهنگ رجبلی داروخانه ها را بهترین مکان خرید دارو عنوان کرد و دراین باره گفت: اگر دارو از داروخانه خریداری شود، در صورت بروز هر گونه مشکل می توان بطور قانونی این موضوع را رسیدگی کرد؛ اما از آنجا که داروهای تقلبی و ماهواره ای هیچ نام و نشانی از محل تولید ندارند، از این رو مصرف کنندگان پس از بروز مشکل نمی توانند به هیچ وجه شکایت خود را پیگیری نمایند .

وی افزود: بهترین راهکار برای مصون ماندن از عوارض جسمی و روحی در این رابطه ، یادگیری مسائل  عمومی پزشکی است و شهروندان برای رفع مشکلات و اختلالات جسمی خود به جای پزشک متخصص وقت خود را صرف جستجو در  سایت‌های سودجو نکنند.

سرهنگ رجبلی گفت: شهروندان عزیز در صورت مشاهده سایت های فروش دارو می توانند از طریق سایت پلیس فتا به نشانی  www.cyberpolice.ir)  (بخش گزارش با ما این موارد را اطلاع دهند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۴:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “عامل فروش داروهای غیرمجاز در لارستان دستگیر شد”

  1. محمود گفت:

    ازکی تاحالا شده دانشگاه علوم پزشکی

  2. عبدالرضا گفت:

    رياست محترم علوم پزشکي لارستان ،تاکنون چندين مورد خدمات رساني اورژانس هوايي جهرم به مصدومين خنجي گزارش شده است .اولا مگر نفرموديد بيمارستان و مراکز درماني خنج تحت پوشش علوم پزشکي لارستان هستن ،ثانيا مگر نفرموديد امداد رساني اورژانس هوايي تا شعاع ۱۵۰کيلومتري هست حال جهرم به جاده خنج جم نزديکتره يا لار ،لطفا توضيح دهيد

    http://khonjema.com/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%B5%D8%AF%D9%88%D9%85%D9%8A%D9%86-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%AC%D9%85-%D9%83%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF

    • مهدي گفت:

      لطفا در خصوص امداد و خدمت رساني. اورژانس هوايي جهرم پيگيري نماييد ،بازم شعاع خدمات رساني ۱۵۰کيلرمتر براي لار تعيين شده و شهرستانهاي ديگر از اين قانون مستثني هستند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین