جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
فرماندار ویژه لارستان:

ادارات لارستان راهکار سرمایه گذاری را برای مردم مشخص نمایند

فرماندار ویژه لارستان گفت: ادارات باید در سطح لارستان موضوع جذب سرمایه گذار را پیگیری نمایند زیرا افرادی در لارستان وجود دارند که می خواهند در زمینه سرمایه گذاری اقدام…

فرماندار ویژه لارستان گفت: ادارات باید در سطح لارستان موضوع جذب سرمایه گذار را پیگیری نمایند زیرا افرادی در لارستان وجود دارند که می خواهند در زمینه سرمایه گذاری اقدام کنند اما راهکار آن را بخوبی نمی دانند.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی در نخستین جلسه از شورای اداری در سال جاری  با اشاره به شاخصه های چندگانه کشور برای دستیابی به اقتدار، افزود: یکی از اقتدارات یک کشور در وهله نخست قدرت سخت است که مربوط به امور نظامی و قدرت دفاعی یک کشور است که خوشبختانه کشور ایران از این جهت دارای قدرت بالایی است که از برکت نظام جمهوری اسلامی و با پشتوانه مردم صورت گرفته است.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه امروزه فقط قدرت سخت برطرف کننده تمام احتیاجات یک جامعه نیست و باید در کنار آن قدرت نرم با مشارکت مردم همراه باشد، تصریح کرد: قدرت اقتصادی یکی از قدرت هایی است که بعنوان یک قدرت نیمه سخت از آن یاد می شود و می تواند بعنوان یک شاخصه در دنیا تاثیرگذار باشد.

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه اگر قدرت های نظامی جهان دارای پشتوانه قدرت اقتصادی نباشند یعنی یکی از پایه های اقتدار آن ها با مشکل روبروست، ادامه داد: آنچه امروزه از ضروریات جامعه ماست توجه به قدرت اقتصادی است که مقام معظم رهبری طی این چند سال به آن اشاره داشته اند. وی با تأکید بر اینکه وابستگی اقتصادی عاملی برای تخریب استقلال سیاسی یک کشور است، یادآور شد: اگر بخواهیم دارای امنیت پایداری باشیم باید در عرصه اقتصادی نیز محیطی پویا و توانمند فراهم سازی شود.

حسنی خطاب به تمام دستگاههای متولی بحث تولید و اشتغال، گفت: این ادارات باید در سطح شهرستان لارستان تلاش خود را انجام دهند و موضوع سرمایه گذاری برای جذب سرمایه گذار عمل نمایند زیرا افرادی در لارستان وجود دارند که می خواهند در زمینه سرمایه گذاری اقدام کنند اما راهکار آن را بخوبی نمی دانند.

فرماندار ویژه لارستان بیان کرد: اگر بخواهیم به سیستم سخت گیرانه اداری متکی شویم نمی توانیم قدمی در زمینه سرمایه گذاری برداریم و باید انعطاف از خود نشان دهیم و راهکارهای مختلف را ارزیابی کرد.

وی با تأکید بر اینکه تاثیر انتخابات بر عزت و اقتدار ملی بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: انتخابات یکی از عوامل قدرت نرم است که با مشارکت مردمی صورت می گیرد و تاثیر و اهمیت آن کمتر از قدرت سخت نیست. رئیس شورای اداری لارستان از مسئولین خواست توان خود را برای انجام انتخاباتی قانونمند و سالم و با مشارکت حداکثری مردم بکار گیرند.

عالی ترین نماینده دولت در شهرستان لارستان با بیان اینکه انتخابات اولین و تاثیرگذارترین پیامد انقلاب اسلامی است که برای کشور عزت آفرین بوده است، افزود: اگر زمانی قرار بود جابجایی قدرت صورت گیرد مردم دچار ضررهای مالی و جانی فراوانی می شدند تا این جابجایی طی مدت چندین سال صورت گیرد اما بعد از پیروزی انقلاب زمینه ای حاصل شد که از طریق انتخابات این جابجایی به گونه ای مسالمت آمیز انجام می گیرد بدون اینکه به مردم آسیبی زده شود و این نعمت کوچکی نیست.

وی با تأکید به مسئولین نبرای بکارگیری تمام امکانات برای برگزاری انتخاباتی پرشور، تصریح کرد: انتخابات یک بحث ملی و فراملی است که دارای تاثیر مثبت جهانی خواهد بود که این امر یک وظیفه شرعی و دینی است.

حسنی با بیان اینکه کشور ما علیرغم اینکه در منطقه ای بحران خیز قرار دارد دارای محیطی با ثبات است که این نیز از برکت انقلاب است، خاطر نشان کرد: در این مورد که مردم از جهت معیشتی و اشتغال با مشکل روبرو هستند را قبول داریم اما ثبات موجود در این چند ساله نویدبخش ایجاد محیطی آرام برای مردم است. وی در پایان اضافخ کرد: ما بعنوان مسئول و متولی انتخابات باید انتخاباتی قانونمند را برگزار کنیم و دخالت در انتخابات از طرف هیچکدام از مسئولین قابل قبول نیست و باید انتخابات سالمی برگزار شود زیرا هر کس که نامش از صندوق بیرون بیاید انتخاب مردم بوده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ در پایان این جلسه دکتر منیری به عنوان رئیس جدید بیمارستان بیرم، روح الله کریمی به عنوان رئیس جدید دانشکده پرستاری لار، شکاری به عنوان رئیس جدید هلال احمر اوز، ملایری به عنوان نمایندگی وزارت خارجه لارستان، ستوده نیا به عنوان رئیس بانک کشاورزی، آهن پور رئیس بانک رفاه، سمیعی به عنوان رئیس اداره غله، دکتر عاقل به عنوان رئیس بیمارستان اوز معرفی شدند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ادارات لارستان راهکار سرمایه گذاری را برای مردم مشخص نمایند”

  1. صبا گفت:

    سايت خوبي داريد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین