جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
امام جمعه لار:

نامزدها در واگذاری امور جامعه به جوانان فرصت دهند

امام جمعه لارستان خطاب به نامزدهای انتخابات گفت: حفظ وحدت از جمله شاخص‌هایی است که نامزدها در همه امور مدنظر داشته باشند، به جوانان اهمیت دهند و به آنان در…

امام جمعه لارستان خطاب به نامزدهای انتخابات گفت: حفظ وحدت از جمله شاخص‌هایی است که نامزدها در همه امور مدنظر داشته باشند، به جوانان اهمیت دهند و به آنان در واگذاری امور جامعه فرصت دهند.

به گزارش میلادلارستان حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه در جمع پرشور مردم این شهرستان در مسجد جامع، ضمن عرض تسلیت و دلخراش خواندن حادثه انفجار معدن و کشته شدن جمعی از هموطنان در استان گلستان، اظهار داشت: امید می رود با تدبیر مسئوولان دیگر شاهد چنین حوادثی در کشور نباشیم.

وی با مهم خواندن موضوع انتخابات پیش رو، افزود: انتخابات ریاست جمهوری بگونه‌ای است که انتخاب ما می‌تواند سرنوشت چهار سال حساس و حیاتی کشور را مشخص کند و این نشان از نقش مستقیم و موثر مردم جامعه در تعیین مسیر کشور است.

امام جمعه لارستان با اشاره به بخش‌هایی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدارهای اخیرشان، تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فردی اصلح که کشور و امنیت آن را دوست دارد، باعث تحکیم جایگاه انقلاب و اسلام می‌شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به معنای حمایت آنها از نظام اسلامی و قطع شدن دست طمع دشمنان از کشور می‌شود، ادامه داد: اگر مردم در همه عرصه‌ها حضور داشته باشند کشور در امنیت خواهد بود، زیراکه دشمنان از حضور مردم ترس داشته و می‌دانند که حکومت در راستای خواست عمومی است.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه آنچه سایه جنگ را در طول سالیان متمادی پس از انقلاب از کشور دور کرد، حضور مردم در عرصه‌های گوناگون بوده است، یادآور شد: کاندیداها باید معیارهایشان را خدایی کنند، برای قدرت‌طلبی نیامده باشند و شعارهایشان در حمایت از قشر محرومین در عمل مورد توجه قرار گیرد.

وی خطاب به کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا درخصوص رعایت اخلاق و عدم دامن زدن به اختلافات، بیان کرد: حفظ وحدت از جمله شاخص‌هایی است که نامزدها در همه امور مدنظر داشته باشند، به جوانان اهمیت دهند و به آنان در واگذاری امور جامعه فرصت دهند.

امام جمعه لارستان با گرامیداشت میلاد حضرت ولی عصر(عج) و روز سربازان گمنام، تصریح کرد: نیروهای سرباز گمنام امام زمان (عج) در گمنامی کار می‌کنند، خدمات می‌دهند و به شهادت می‌رسند.

حجت‌الاسلام موسوی بار دیگر با تقدیر از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در خنثی سازی توطئه تروریستی ماه محرم اخیر در لارستان، اضافه کرد: برای بهره مندی از امنیت پایدار نیاز به مشارکت و همکاری مردم با دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی است.

امام جمعه لارستان در پایان میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفت و به آنان توصیه کرد که همچون آن حضرت ولایت‌پذیر، دین‌مدار و بصیر باشند

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین