جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

یک لارستانی در جمع برترین هنرجویان کشور قرار گرفت

چهاردهمین دوره مسابقات علمی – عملی هنرستان های فنی و حرفه ای و کشاورزی کشور چند مقام کشوری توسط هنرجویان استان فارس بدست آمد که یکی از انها از آن لارستان بود.

یک لارستانی در جمع برترین هنرجویان کشور قرار گرفت. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس چهاردهمین دوره مسابقات علمی – عملی هنرستان های فنی و حرفه ای و کشاورزی کشور چند مقام کشوری توسط هنرجویان استان فارس بدست آمد که یکی از انها از آن لارستان بود.

رئیس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش فارس در این خصوص بیان کرد: در چهاردهمین دوره مسابقات علمی – عملی هنرستان های فنی و حرفه ای و کشاورزی کشور، در رشته نمایش، زهرا رفیعی از هنرستان مرضیه یک ناحیه ۴ شیراز موفق به کسب رتبه یک کشوری شد. رضا امیری افزود: در رشته تربیت بدنی و صنایع شیمیایی نیز به ترتیب زهرا ثنایی از هنرستان حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان لارستان و فاطمه رضایی از هنرستان کیمیا ناحیه ۴ شیراز موفق به کسب رتبه دوم کشور شدند. وی گفت: در رشته صنایع دستی نیز عرفانه نبی، هنرجوی هنرستان طریق القدس شهرستان آباده بر سکوی سوم این رقابت ها ایستاد.

امیری ادامه داد: در این رقابت ها در هر رشته ۶ نفر و در مجموع ۳۲ استان کشور ۱۹۲ نفر در هر رشته در مرحله عملی حضور داشتند که از ۱۳ هنرجوی شرکت کننده فارس، چهار نفر از آنها بر سکوی اول تا سوم ایستادند و ۹ نفر دیگر رتبه های چهارم تا ششم کشوری را به دست آوردند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین