چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

دیدار منتخبین پنجمین دوره شورای شهر لار با فرماندار ویژه لارستان

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه تعامل،تعهد، استقلال فکری، تخصص و تجربه بایستی در شورا تقویت شود، گفت: خدمت به مردم بدون توجه به گرایش سیاسی در اولویت کار شورا…

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه تعامل،تعهد، استقلال فکری، تخصص و تجربه بایستی در شورا تقویت شود، گفت: خدمت به مردم بدون توجه به گرایش سیاسی در اولویت کار شورا باشد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستانجلیل حسنی در دیدار با منتخبین پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر لار ضمن تبریک به آنها اظهار داشت: خدمت به مردم بدون توجه به گرایش سیاسی در اولویت اعضاء جدید شوراهای اسلامی باشد.

وی با ابراز خرسندی نسبت به برگزاری انتخابات در یک فضای مسالمت آمیز و با یک آرامش خاص و در امنیت کامل و توسط خود مردم در کشور ایران، افزود: مردم با یک حرکت خود جوش و پرشور به صحنه آمدند و مشارکت تاثیرگذاری داشتند و پس از این وظیفه ما مسئولین است که به حدود و انتظارات مردم پاسخ مثبت دهیم و امیدواریم بتوانیم با هماهنگی و با ترکیبی از توانمندیهایی که در ابعاد اجتماعی، سیاسی، مدیریتی، فنی و متناسب با درخواست مردم و وضعیت شهر وجود دارد انسجامی ایجاد کنیم که بتوانیم بیشتر به مردم خدمت کنیم.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه شهر لار دارای مشکلات فراوانی است، خطاب به منتخبین پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر لار تصریح کرد: سعی کنید حتی یک در صد هم بین خودتان اختلاف نباشد، و برای خدمت به مردم و رفع مشکلات مردم شهر لار اقدام نمایید ودر جلسات خود فقط و فقط به فکر منافع مردم و اتحاد در شهر باشید نه اینکه به دنبال تفرقه، زیرا ایجاد اختلاف وتعارض خنثی کردن توان همدیگر را در پی دارد و این مردم شهر لار هستند که متضرر می‌شوند.

حسنی با اشاره به اینکه با اتحاد و همدلی است که فصل کاری و ماندگار در شهر رقم زده خواهد شد؛تصریح کرد: اختلاف نظر و اختلاف سلیقه در همه افراد وجود دارد و هست ، ولی وقتی تصمیم یکی شد ، همه اعضاء شورا با تعامل ، همفکری و همکاری هم، ید واحده باشند و شبانه روز برای چنین مردم شریفی کار کنند و شهر را آباد و زیبا نمایند.

معاون استاندار فارس بیان کرد: یکی از آسیب های جدّی شوراها در بعضی از  شهرها و روستاها این است که مدتی با همفکری و تعامل با یکدیگر خیلی خوب به جلو حرکت می کنند، اما آخرای عمر شورا  درگیر حاشیه و مسائل جانبی می شوند و شهر و مردم را رها می کنند که این بد است، بلکه می بایست تا پایان عمر شورا برای شهر و روستا تلاش و کوشش کرد.

وی ادامه داد: اگر کار و یا فعالیتی در این منطقه انجام شود ، افتخارش برای بنده ، مسئولین و مردم است، اما اگ ر خدایی نخواسته کاری انجام نشود و وقت خود و مردم را هدر بدهیم، اول خود و بعد مردم ضرر خواهند کرد.

فرماندار ویژه لارستان اظهار داشت: وقتی مردم به شما منتخبین  اعتماد کردند و انتخاب نموده اند بایستی اختلاف نظرها و گرایش های سیاسی را کنار بگذارید و تمام و کمال برای مردم  شهر و زادگاه خود کار کنید . چرا که آنچه در شهر لار خواسته ی اکثریت مردم هست، بحث های تخصصی، اقتصادی ، مسائل شهری، مبلمان شهری و موضوع شهر و شهرداری و وضعیت شهری است که انشاء اله اعضاء جدید با توجه به اینکه دارای  تجربه و تخصص لازم هستند، با هماهنگی و مشورت با مشاورین شهرسازی و معماری در جهت آبادانی و عمران و توسعه شهر تلاش و کوشش نمایند.

حسنی با اینکه مردم شهر لار مردمی متدین، نیک اندیش ، مشارکت جو ، دلسوز ، قانونمند و از یک فرهنگ غنی بالایی برخوردار هستند ؛خاطر نشان کرد: اعضاء جدید شورای اسلامی شهر لار با نگاه و نگرشی نو و جدید شهر را از وضعیت سنتی در آورند و با استفاده از تمامی ظرفیت ها از سوی مردم و هم متخصصین و هم برنامه هایی که برای مردم ارائه کرده اند، خدماتی در خور شأن مردم ارائه و بسترها را طوری فراهم نمایند که از تمامی ظرفیت ها استفاده گردد.

طوری فراهم نمایند که از تمامی ظرفیت ها استفاده گردد.

وی با بیان اینکه  تعهد، استقلال فکری، تخصص ، تجربه و بخصوص تعامل  بایستی در شورای  شهر لار تقویت شود؛ از منتخبین پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر لار خواست که از مشاورین و مهندسین جوان و با تجربه و دارای تخصص بالا در راستای توسعه و عمران و آبادانی شهر استفاده نمایند.

حسنی در پایان سخنانش ضمن تقدیر و تشکر از اعضاء سابق شورای اسلامی شهر لار که خدمات ارزنده ای را در طول این ۴ سال به مردم ارائه کردند،آمادگی کامل فرمانداری ویژه لارستان در جهت همکاری و تعامل با کلیه منتخبین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی اعلام نمود.

پیش از این نیز منتخبین پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر لار هر کدام جداگانه از فرماندار،معاونین و تمامی اعضا ستاد انتخابات شهرستان تقدیر و تشکر کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۵:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین