یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
با کمک خیرین و ستاد دیه فارس انجام شد:

آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در لارستان

مسئول انجمن حمایت از زندانیان لارستان از آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد توسط حمایت این انجمن و ستاد دیه استان فارس از ابتدای امسال تاکنون خبر داد. عشرت جهاندیده ،…

مسئول انجمن حمایت از زندانیان لارستان از آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد توسط حمایت این انجمن و ستاد دیه استان فارس از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

عشرت جهاندیده ، با بیان اینکه ستاد دیه مردمی در این لارستان در طول سال فعال است، اظهار داشت:  هر ساله در یکی از روزهای ماه مبارک رمضان و در شهرستان‌هایی که در آنجا زندان مستقر است، جشن گلریزان برگزار می‌شود و در این ایام این ستاد نیز فعال‌تر می‌شود.

به گزارش میلادلارستان، وی هدف از تشکیل جشن گلریزان را رفع مشکلات مالی زندانیان جرائم غیرعمد دانست و افزود: با آزاد کردن تعدادی از این زندانیان، رنج و خانواده‌های آنها کاسته می‌شود.

مسئول انجمن حمایت از زندانیان لارستان با اشاره به اینکه امسال ستاد دیه استان فارس مبلغ ۷۴۴ میلیون تومان برای آزادی ۸ نفر از زندانیان بدهکار مالی کمک کرده است، تصریح کرد: این مبالغ برای زندانیان بدهکار دیه تصادفات، به صورت بلاعوض پرداخت و برای سایر بدهکاران، به صورت وام بدون بهره و قرض‌الحسنه است.

جهاندیده همچنین افزود در ابتدای امسال تعداد ۱۲ نفر توسط انجمن حمایت از زندانیان لارستان و با کمک مالی خیرین و به صورت موردی و بدون کمک ستاد دیه استان، آزاد شدند.

وی بیان کرد: به جهت نبود فضای لازم و عدم نیروی مراقب زن در لارستان زندانی زن نداریم و در صورت نیاز زنان به زندان‌های جهرم و داراب اعزام می‌شوند.

مسئول انجمن حمایت از زندانیان لارستان با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد زندانیان بدهکاران مالی در این شهرستان ۵۰ نفر است، گفت: میزان بدهکاری آنها از ۵ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان است.

جهاندیده درباره نحوه مشارکت ستاد دیه با خیرین گفت: به طور معمول مبالغ جمع‌آوری شده در جشن گلریزان شهرستان‌ها به ستاد دیه ارسال و ستاد نیز پس از مدتی چند برابر آن مبلغ را به شهرستان‌ها برمی‌گرداند که به طور مثال در سال ۹۴ کمک گلریزان لارستان به ستاد دیه استان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان بوده و کمک ستاد دیه استان به لارستان نیز یک میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: در جشن گلریزان سال ۹۵ لارستان به ستاد دیه استان مبلغ ۶۱ میلیون تومان بوده و کمک ستاد دیه نیز ۷۴۴ میلیون تومان بوده است

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۷:۵۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین