دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

فراهم شدن زیرساخت سرمایه گذاری ایرانیان مقیم کشورهای خلیج فارس در شهرکهای صنعتی جنوب فارس

میلاد لارستان: معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، گفت: با ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی مناطق جنوبی استان نظیر لار، خنج، گراش، لامرد، مهر، اوز و بیرم ظرفیت جذب سرمایه‌گذاری ایرانیان مقیم کشورهای حوزه خلیج‌فارس فراهم‌شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، گفت: با ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی مناطق جنوبی استان نظیر لار، خنج، گراش، لامرد، مهر، اوز و بیرم ظرفیت جذب سرمایه‌گذاری ایرانیان مقیم کشورهای حوزه خلیج‌فارس فراهم‌شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس؛ معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای جذب سرمایه‌گذار خارجی اظهار داشت: کمبود نقدینگی و تأمین مالی از مهم‌ترین مشکلات صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی است که از راهکارهای مهم در این بخش، جذب سرمایه‌گذار خارجی است که در این زمینه با تعامل و هماهنگی بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت امور خارجه بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار خارجی در صنایع کوچک و متوسط فراهم‌شده است.

شهرام کمال زاده بیان کرد: استفاده از توان و ظرفیت سرمایه گذران خارجی در توسعه و تکمیل واحدهای فعال و نیمه فعال مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، شناسایی طرح‌های دارای توجیه فنی و اقتصادی مستقر در شهرک‌های صنعتی متقاضی جذب سرمایه‌گذار خارجی، شناسایی و معرفی مزیت‌ها و قابلیت‌های سرمایه‌گذاری هر یک از شهرک‌های صنعتی استان به متقاضیان سرمایه‌گذاری و اعلام اولویت سرمایه‌گذاری در هر یک از شهرک‌ها با توجه به مزیت‌های هر یک از آنان، از برنامه‌هایی است که برای جذب سرمایه‌گذار خارجی در شهرک‌های صنعتی فارس عملیاتی خواهد شد.

وی بابیان اینکه شهرک‌های استان فارس بسترهای مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار خارجی دارند گفت: یکی از مزیت‌های عمده فارس در این بخش، جذب سرمایه‌های فارسی‌های مقیم کشورهای حوزه خلیج‌فارس که می‌تواند شتاب در بخش صنعت استان را به همراه داشته باشد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: در این زمینه با ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی مناطق جنوبی استان نظیر لار، خنج، گراش، لامرد، مهر، اوز و بیرم ظرفیت جذب سرمایه‌گذاری ایرانیان مقیم کشورهای حوزه خلیج‌فارس فراهم‌شده است.

کمال زاده تصریح کرد: در سایر نقاط استان نیز زیرساخت شهرک صنعتی ایجادشده و هر منطقه متناسب با مزیت‌های موجود در آن می‌تواند در جذب سرمایه‌گذار نقش مؤثری داشته باشد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین