دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

شانه سازی 90 درصد از راههای شریانی

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، گفت: با بسیج امکانات ۹۰ درصد از راههای شریانی حوزه ی استحفاظی شانه سازی  شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، گفت: با بسیج امکانات ۹۰ درصد از راههای شریانی حوزه ی استحفاظی شانه سازی  شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد از تلاش مضاعف راهداران با بسیج تمامی امکانات و نیروهای راهدار خود در سطح محورهای ارتباطی خبرداد.

وی افزود: همه ساله در همه فصل ها عملیات راهداری محوری با هدف ایجاد محورهای ایمن برای بهره برداری کاربران جاده ای شکل می گیرد اما آنچه بیش از همه در بحث راهداری اهمیت خود را بیش تر نمود داده و نقش مثمر ثمری در کاهش تصادفات داشته اصلاح شیب شیروانی و شانه سازی کنار جاده ها می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان تصریح کرد: راهداری امری ضروری است و به منظور رسیدن به اهداف خود در این مسیر لازم است با ارتقاء ایمنی تردد گامی بلندتر در جهت کاهش تصادفات برداشته شود و بحمدلله با شانه سازی ۹۰ درصد از راه های شریانی در محورهای حوزه ی استحفاظی و بررسی کارشناسان در مجموعه ی راهداری میزان تصادفات جاده ای با این اقدام کاهش اساسی داشته است

باقری فرد ادامه داد : روز گذشته نیز با منحرف شدن خودرو در جاده ی لار – جهرم قبل از چاهگزی همین موضوع توانست نجات جان سرنشینان و کمترین آسیب را به خودرو وارد کند و این نشان از تاثیر مستقیم اقدامات مذکور راهداران ما در مجموعه ی اداره کل راه وشهرسازی لارستان می باشد .

وی در پایان خاطرنشان کرد: در لباس سربازان جبهه های سازندگی شهر و کشورمان در افق خدمت به مردم و جامعه ی نوین مهدوی از پای نمی نشینیم .

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۶:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین