پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

همایش «چگونه یک خانواده موفق و شاد داشته باشیم؟!» در لار برگزار می شود

مسئوول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از برگزاری همایش «چگونه یک خانواده موفق و شاد داشته باشیم؟!» در این شهرستان خبر داد. امین دل خسته پیش از ظهر امروز در گفت و…

مسئوول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از برگزاری همایش «چگونه یک خانواده موفق و شاد داشته باشیم؟!» در این شهرستان خبر داد.

امین دل خسته پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در لارستان با تأکید بر اهمیت تحکیم بنیان خانواده و همچنین انتخاب سبک زندگی اسلامی و سالم، اظهار داشت: با هدف بررسی مؤلفه های خانواده موفق و معنوی با اتکاء به خویشتن داری و عفاف، همایش «چگونه یک خانواده موفق و شاد داشته باشیم؟!» در شهر لار برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه با حضور دکتر حسین اقبالی نسب از تهران، در روز چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۱۸ عصر، ویژه بانوان در تالار وحدت شهر لار به مناسبت هفته عفاف و حجاب از طرف حوزه خواهران سپاه لارستان با همکاری مؤسسه پیشگیری هدف، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشکده علوم پزشکی لارستان برگزار خواهد شد.

مسئوول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان در این باره تصریح کرد: در طرحی ابتکاری، به مناسبت هفته حجاب و عفاف، جمعی از خواهران بسیجی با حضور در اماکن پرتردد عمومی مثل مراکز تفریحی و تجاری اقدام به اهدای گل و روسری به شکل رایگان به بانوان می کنند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین