دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تبدیل جهرم به مرکز اورژانس هوایی جنوب فارس

میلاد لارستان: فرماندار ویژه شهرستان جهرم از تلاش برای تبدیل این شهرستان به مرکز اورژانس هوایی جنوب استان فارس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایسنا،علی‌رضا صحراییان…

23632.jpgمیلاد لارستان: فرماندار ویژه شهرستان جهرم از تلاش برای تبدیل این شهرستان به مرکز اورژانس هوایی جنوب استان فارس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایسنا،علی‌رضا صحراییان در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار و قدردانی از خبرنگاران در شهرستان جهرم، گفت: بر اساس توافق اولیه بین وزارت بهداشت و مرکز اورژانس کشور با دانشگاه علوم پزشکی جهرم، دو سوم هزینه راه‌اندازی پایگاه اورژانس هوایی توسط وزارت بهداشت و یک سوم توسط دانشگاه علوم پزشکی جهرم تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه جهرم گفت: دولت یازدهم نگاه ویژه به رسانه‌ و فرهنگ دارد و این رویه در استان فارس و شهرستان جهرم نیز مد نظر بوده و است.

وی ابراز امیدواری کرد که فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم نیز در راستای همدلی و همراهی با اصحاب رسانه و هنرمندان شاهد تحول باشیم و گفت: صداقت، ارائه اطلاعات و اخبار صحیح از ویژگی‌های اصحاب رسانه است و خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با خرد جمعی باید از ظرفیت‌های بالقوه جهرم استفاده شود و خبرنگاران از جمله افراد توانمند و مورد وثوق در این راستا محسوب می‌شوند.

فرماندار ویژه جهرم همچنین از تهیه طرح توسعه استراتژیک این شهرستان خبر داد و گفت: مهم‌ترین مزیت این طرح تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی براساس ظرفیت شهرستان است و اگر این طرح ۲۰ ساله، با موفقیت اجرایی شود، شاهد تغییرات مناسب و متوازنی بر اساس برنامه‌محوری خواهیم بود.

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین