جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 14 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مسوولان حفره ایجاد شده در مسجد جامع را بازسازی کنند

امام جمعه موقت لارستان از فرمانداری ویژه لارستان، اداره اوقاف و غیره خواست تا گودالی که در مسجد جامع شهر لار ایجاد شده است را بازسازی کنند زیرا مسجد خانه…

امام جمعه موقت لارستان از فرمانداری ویژه لارستان، اداره اوقاف و غیره خواست تا گودالی که در مسجد جامع شهر لار ایجاد شده است را بازسازی کنند زیرا مسجد خانه خداست.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام محمد رمضانی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار، با اشاره به اینکه حقوق بشر کلمه ای است که جایگاه ویژه ای دارد، اظهار داشت: تعبیر  غربی ها از این واژه متفاوت است که مثلا آنها می گویند خشونت برای بچه ها خوب نیست و نباید آن را یاد بگیرند اما در واقع منظور اینها این است که این بچه ها نباید شهادت و جهاد در راه خدا را یاد بگیرد و به همین دلیل از فرزندان ما می ترسند.

وی با بیان اینکه حقوق بشر آمریکایی می گوید باید از حقوق کودکان دفاع کرد در حالیکه در جهان هزاران کودک غریبانه و بدون هیچ کمکی جان داده اند، افزود: نباید فریب این کلمات را خورد درحالیکه این کلمات زیباست.

امام جمعه موقت لارستان با برشمردن تناقض گویی های آمریکایی ها از حقوق بشر، تصریح کرد: حقوق بشر آمریکایی یعنی جنگ و کشتار زنان و کودکان و از بین بردن کشاورزان و مردم، یعنی انداختن بمب بر روی هیروشیما و ناکازاکی، یعنی کودتا در آمریکای لاتین و یعنی زندان ابوغریب و گوانتانامو و غیره است.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: حقوق بشر آمریکایی یعنی چنددهه کشتار در فلسطین، یعنی شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایران که ۲۹۱ نفر را از آسمان به دریا کشاند و از این تعداد۶۶کودک به شهادت رسیدند.

وی با ابراز تاسف نسبت به اینکه در حقوق بشر آمریکایی نه تنها این افراد محاکمه نشدند بلکه به آنها مدال لیاقت نیز دادند، خاطر نشان کرد: بر اساس آماری که روزنامه گاردین اعلام کرده است در سال ۲۰۱۶ در هر ساعت به صورت میانگین سه بمب بر  سر مردم ریخته شده است.

رمضانی ادامه داد: حقوق بشر آمریکایی یعنی حمایت از گروه تروریستی منافقین که گوشه ای از کارنامه سیاه آنها شهادت شهدایی نظیر بهشتی و باهنر و رجایی و غیره بوده است و همچنین شهید کردن هر زن و مردی که شیفته حزب الله بوده اند.

امام جمعه موقت لارستان با بیان اینکه از سال ۵۹ تا ۶۷ طبق برخی آمارها این گروهک بین۱۲هزار تا ۱۷ هزار شهروند را به شهادت رساندند، گفت: پس از این اتفاقات همین آمریکایی ها این گروهک را به عنوان گروهی مصلح معرفی می نمودند.

وی افزود: حقوق بشر آمریکایی یعنی شهادت دانشمندان ایرانی، کمک به رژیم آل سعود که اجزای بدن شهید رکن آبادی را از بدنشان خارج نموده بودند و ایجاد داعش که باعث کشته شدن کودکان می شود.

امام جمعه موقت لار با اشاره به اینکه آمریکایی ها برای اینکه یک اسلام قلابی را به مردم معرفی کنند این گروه را به وجود آوردند، تصریح کرد: در واقع آمریکایی هیچ اعتقادی به حرمت و کرامت انسانی ندارند و خط قرمز آنها عبادت است.

وی تاکید کرد: امروز آمریکای پر مدعا بزهکارترین کشور در زمینه حقوق بشر است.

رمضانی در پایان از فرمانداری ویژه لارستان، اداره اوقاف و غیره خواست تا گودالی که در مسجد جامع شهر لار ایجاد شده است را بازسازی کنند زیرا مسجد خانه خداست.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین