شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

امام جمعه لار: آمریکا به دنبال خروج از برجام است

امام جمعه لارستان با تاکید بر اینکه آمریکا به دنبال آن است که از برجام خارج شود به گونه ای که ایران نیز کماکان بر سر تعهدات خود باقی بماند،…

امام جمعه لارستان با تاکید بر اینکه آمریکا به دنبال آن است که از برجام خارج شود به گونه ای که ایران نیز کماکان بر سر تعهدات خود باقی بماند، گفت: بر همین اساس مسئولین آمریکایی با تحریم های جدیدی که علیه ایران تصویب می کنند به دنبال این اهداف هستند.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام سیدمختار موسوی باگرامیداشت روز ۵ مرداد  سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) توسط آیت الله طالقانی در دانشگاه تهران، اظهار داشت: در حال حاضر در بیش از ۹۰۰ نقطه  از کشور نماز دشمن شکن و وحدت آفرین جمعه برگزار می شود.

وی با برشمردن اهمیت جایگاه نماز جمعه، افزود: نماز جمعه جایی است که در آن صدای نیازمندان و محرومان شنیده می شود و نسبت به آنها همدردی صورت می گیرد و از طرفی نماز جمعه مکانی برای جمع شدن امت حزب الله و میعادگاه پیشتازان ولایتمدار و همچنین برای فروکردن خوار بر چشم دشمنان اسلام و منافقین است.

امام جمعه لارستان با اشاره برخی از نقاط بخش صحرای باغ با همراهی تعدادی از مسئولین جهت بررسی مسایل و مشکلات، تصریح کرد: حسینیه یکی از روستاها که محل تجمع مردم بود، به لحاظ سرمایشی و گرمایشی دچار مشکل بود که برای رفع آن نیاز به مشارکت خیرین است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به آخرین بدعهدی های دولت آمریکا علت ملت ایران در هفته گذشته، ادامه داد: در هفته گذشته شاهد این مسئله بودیم که آمریکا به صورت مکتوب در مورد برجام ملت ما را تهدید و باز هم در قبال برجام به تعهدات خود عمل کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه آمریکا به دنبال آن است که از برجام خارج شود به گونه ای که ایران نیز کماکان بر سر تعهدات خود باقی بماند، گفت: بر همین اساس مسئولین آمریکایی با تحریم های جدیدی که علیه ایران تصویب می کنند به دنبال این اهداف هستند.

وی بیان کرد: آمریکایی ها بدنبال این هستند که پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در منطقه را از  بین ببرند.

حجت الاسلام موسوی خطاب به مسوولان تصریح کرد: از مسئولین انتظار می رود که با هوشیاری از افتادن در دام آمریکا خودداری کنند و با واکنش متقابل خود در مقابل دشمن بایستند.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه در چند روز اخیر شاهد مقاومت مردم فلسطین در مقابل اسراییل با تمام فشارهایی که بر مردم این کشور وجود داشت بوده ایم، یادآور شد: مردم فلسطین با وجود تحمل بیش از ۴۰۰ با مقاومت خود دشمنان را از دستیابی به اهداف خود ناکام گذاشتند و آنها را مجبور به دور شدن از از مسجدالاقصی کردند.

وی تاکید کرد: این اتفاق یک درس بزرگ برای تمام ملت های آزادی خواه است که در این راستا قدم بردارند.

به گزارش میلاد لارستان؛ نمازگزاران لارستانی پس از نماز در یک تجمع اعتراض آمیز با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و همچنین انزجار از کشتار بی رحمانه مردم کشور میانمار نشان دادند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین