شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

اولویت دولت دوازدهم رسیدگی به مشکلات اقتصادی و رفع بیکاری باشد

امام جمعه موقت لارستان با تبریک آغاز بکار دولت دوازدهم، اولویت این دولت را رسیدگی به مشکلات اقتصادی و رفع بیکاری دانست و برای تحقق آن آرزوی موفقیت کرد. به…

امام جمعه موقت لارستان با تبریک آغاز بکار دولت دوازدهم، اولویت این دولت را رسیدگی به مشکلات اقتصادی و رفع بیکاری دانست و برای تحقق آن آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهر لار با اشاره به اعزام حجاج به مکه مکرمه و مدینه منوره برای همه آنان آروزی تندرستی و انجام با امنیت و آسایش فرائض معنوی کرد.

وی مناسک حج را دارای آثار فراوان معنوی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دانست و افزود: بُعد مهم سیاسی حج آن است که باید بُت قدرت طلبی مستکبرین شکسته شود زیرا که امروز خطرناک ترین بُتی که امنیت بشریت را تهدید می کند، بُت آمریکا و استکبار جهانی است که نمی گذارد فلسفه وجودی حج شناسانده شود.

امام جمعه موقت لارستان تصریح کرد: زورگویان بدنبال آن هستند تا با زَر و زور و تزویر به فقرا و مستضعفان دنیا تعدی کنند و تمدن وحشیانه خودشان را به ملت ها قالب کنند.

حجت الاسلام رمضانی با محکوم کردن جنایت مشترک داعش و طالبان در یکی از استان های کشور افغانستان، ادامه داد: در این عملیات وحشیانه جمع زیادی از مردم مظلوم و بی دفاع مورد تجاوز و نسل کشی قرار گرفتند.

وی با ابراز تأسف از حملات دو ساله سعودی ها به کشور یمن، یادآور شد: در طول این دوران، علاوه بر کشتار بی رحمانه هزارن زن و کودک و پیر و جوان بی دفاع، بسیاری از زیرساخت های کشور یمن مثل خانه ها، مساجد، نیروگاه ها، بیمارستان ها و غیره تخریب شده است.

امام جمعه موقت لارستان با نیابتی خواندن جنگ های کشورهای سوریه و عراق توسط تروریست های تکفیری، افزود: در کشور عربستان، رژیم آل سعود اقدام به کشتار مردم شیعه شهرهای قطیف و عوامیه می کند.

وی با بازخوانی سخنان «کسینجر» وزیر اسبق امور خارجه آمریکا که گفته بود شکست داعش باعث تثبیت امپراطوری ایران خواهد شد، گفت: مردم باید قدرشناس تلاش ها و ایثارگری های مدافعان حرم در کشورهای دیگر که حافظ مرزهای ایران اسلامی هستند، باشند.

امام جمعه موقت لارستان با تبریک آغاز بکار دولت دوازدهم، اولویت این دولت را رسیدگی به مشکلات اقتصادی و رفع بیکاری دانست و برای تحقق آن آرزوی موفقیت کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۵:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین