پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
امام جمعه لارستان

شهر لار باید به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شود

امام جمعه لارستان تأکید کرد: در این دوره شورای اسلامی و شهردار جدید، شهر لار باید به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شود و همه نقاط شهر شاهد تحول باشیم….

امام جمعه لارستان تأکید کرد: در این دوره شورای اسلامی و شهردار جدید، شهر لار باید به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شود و همه نقاط شهر شاهد تحول باشیم.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه شهید محسن حججی، اظهار داشت: این شهدا با ایثار و شجاعت خود، فرهنگ جهاد و شهادت و دفاع از مظلومان را تجلی بخشیده اند.

وی با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، افزود: آزادگان با صبر و تحمل خود در برابر دشمن، عزت و اقتدار برای کشور و اسلام رقم زدند.

امام جمعه لارستان کودتای ۲۸ مرداد را دسیسه آمریکا و انگلیس دانست و تصریح کرد: حوادث تاریخی برای مردم و مسئوولان مایه عبرت و درس است و آنچه دلیل شکل گیری کودتای ۲۸ مرداد شد، وادادگی دستگاه های سیاسی، نظامی و فرهنگی کشور و اعتماد به آمریکا بود و این واقعه نشان داد عبور از خطوط قرمز می تواند بسیار خطرناک باشد.

وی ۲۹ ذی القعده سالروز شهادت امام جواد(ع)، امام نهم شیعیان جهان را تسلیت گفت و از عموم مردم برای برپایی مراسم عزاداری دعوت کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه دشمنان باید بدانند که قدرت موشکی و دفاعی ایران قابل مذاکره نیست، بیان کرد: تجهیزات و قدرت نظامی ایران متناسب با نیازها توسعه می یابد زیرا دفاع، از حقوق اولیه هر یک از ملت هاست.

امام جمعه لارستان با تبریک یکم ذی الحجه مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) و با توصیه به اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان برای الگوگیری از این بزرگواران در زمینه سبک زندگی دینی، تأکید کرد: نباید در امر ازدواج دچار سخت گیری یا تجمل گرایی شد.

وی با بیان اینکه هفته دولت امسال مصادف با آغاز به کار دولت دوازدهم است، تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنران بهترین الگوها برای رجال سیاسی هستند که بارزترین ویژگی آنها، مردمی، با اخلاص، توجه فقرا، ایستادگی در برابر دشمنان و غیره است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به آغاز کار شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در کشور و به تبع آن در لارستان، انتخاب شهردار را یک وظیفه اساسی و مهم شوراها برشمرد و ادامه داد: خوشبختانه در این دوره، افرادی انتخاب شدند که باعث بالا رفتن توقع مردم در توسعه پرشتاب شهر لار شده است.

امام جمعه لارستان خطاب به اعضای شوراهای اسلامی مبنی بر اینکه خدای ناکرده یک تصمیم اشتباه باعث ناامیدی و دلسردی در جامعه به ویژه در جوانان و عقب ماندگی در شهر می شود، افزود: اعضای شوراها بدانند که مردم منتظر تحقق وعده های انتخاباتی آنها هستند.

وی با توصیه به همه احزاب و گروه ها برای عدم دخالت در تصمیمات شوراهای اسلامی، گفت: باید اجازه دهیم، شوراها سیر طبیعی خود را پشت سر بگذارد.

امام جمعه لارستان در پایان تأکید کرد: در این دوره شورای اسلامی و شهردار جدید، شهر لار باید به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شود و همه نقاط شهر شاهد تحول باشیم.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین