سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بازدید امام جمعه لارستان از مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع)

امام جمعه لارستان با حضور در مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) از مجموعه های جدیدالاحداث این مرکز بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم…

امام جمعه لارستان با حضور در مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) از مجموعه های جدیدالاحداث این مرکز بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر لار با حضور در مرکز آموزشی درمانی امام رضا علیه السلام از بخشهای جدیدالاحداث این مرکز آموزشی بازدید نمود. در این بازدید که با همراهی مدیریت حراست دانشکده، تیم روابط عمومی دانشکده و مسئولین داخلی بیمارستان انجام شد از بخش های ccu، nicu و post ccu بازدید به عمل آمد.

امام جمعه لارستان ضمن بازدید از بخشهای جدید بیمارستان ابراز خرسندی نمود و گفت: آنچه مسلم است این است که اقدامات خیرین در کنار تلاشها و پیگیریهای مسؤلین بهداشت و درمان شهرستان در جهت رفع نیازمندی شهروندان، بی نتیجه نمانده و هرگز در پیشگاه خداوند متعال پوشیده نیست که انشاالله مسؤلین ادارات و نهادهای دولتی نیز در جهت ارائه این خدمات به شهروندان گرامی، مجموعه علوم پزشکی لارستان را یاری کنند.

گفتنی است بخشهای مذکور در بیمارستان لار روز چهارشنبه ۹۶/۶/۲۲ طی مراسم باشکوهی با حضور مسئولین بلندپایه کشوری ، استانی و شهرستانی به بهره برداری می رسد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “بازدید امام جمعه لارستان از مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع)”

  1. محسن لار گفت:

    خداقوت

  2. لاری گفت:

    امام جمعه محترم از اینکه در حوزه های مختلف حساس و خوش بین هستید بسیار جای تشکر دارد . الحق و الانصاف بسیار فعال و هدفمند فعالیت ها را دنبال میکنید.
    اما لطف کنید افرادی از شما بعنوان ابزار تبلیغاتی استفاده نکنند. مسئولین دانشکده علوم پزشکی لار تاکنون چند بار برای بازدید از شما دعوت کرده اند؟ جز اینکه سر و صدای تغییر ریاست مسئولین را برانگیخت که جهت تبلیغات خود شما را به آنجا بکشانند؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین