شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
در سخنان امروز امام جمعه لار مطرح شد:

از مصوبه جدید آمریکا در نقض صریح برجام تا لزوم توجه ویژه استاندار جدید به لارستان

امام‌جمعه لارستان با اعتراض به تصویب چند روز اخیر مجلس نمایندگان آمریکا در خصوص عدم فروش هواپیمای مسافربری به ایران، بیان کرد: این مصوبه نقض صریح متن برجام است و…

امام‌جمعه لارستان با اعتراض به تصویب چند روز اخیر مجلس نمایندگان آمریکا در خصوص عدم فروش هواپیمای مسافربری به ایران، بیان کرد: این مصوبه نقض صریح متن برجام است و وظیفه نمایندگان برای پاسخ هوشمندانه به این اقدام را می‌طلبد.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت‌الاسلام سید مختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری، اظهار داشت: انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن از تأکیدات رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلف بوده است. وی با استناد به دیدگاه‌های کارشناسان درباره علت تأکید مقام معظم رهبری به انقلابی ماندن، افزود: تقویت روحیه انقلابی گری در مقابل کسانی که تلاش می‌کنند انقلابی گری را مساوی افراط گری القاء کنند و نگرش ایستادگی در برابر نظام سلطه را ضد ارزش می‌دانند. امام‌جمعه لار با تأکید بر اینکه تاکنون روحیه انقلابی گری بوده است که باعث شده تا اهداف نظام اسلامی را محقق کند، تصریح کرد: روحیه انقلابی گری امروزه به کشورهایی مانند عراق، سوریه و یمن ترویج یافته است.

وی بابیان اینکه انقلابی گری هیچ منافاتی با برقراری ارتباط با دیگر کشورها ندارد، ادامه داد: ارتباط قوی با سایر کشورها باید متناسب بافرهنگ و تمدن ایران اسلامی باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه با برشمردن شاخصه‌های انقلابی گری، گفت: ایستادگی و ثبات در انقلاب اسلامی، ساده زیستی و اجتناب از اشرافی گری، خدمت خالصانه به مردم، پایبندی به ارزش‌های اسلامی، پایداری در کردار و گفتار امام (ره)، عدالت‌خواهی و دفاع از مظلومان، دفاع از اقتدار و امنیت ملی، اعتماد به مردم، صداقت و وفاداری، استکبارستیزی و ایستادگی در مقابل کفر، شجاعت در اقدام، مبارزه با تبعیض و غیره برخی از شاخصه‌های انقلابی گری است.

حجت‌الاسلام موسوی با تمسخرآمیز خواندن ادعاهای دولتمردان آمریکایی مبنی بر معرفی کردن ایران به‌عنوان یک عنصر بی‌ثبات کننده در منطقه، افزود: آمریکایی‌ها با ترویج ایران هراسی و در ادامه آن فروش و تجهیز سلاح، موشک و هواپیما به کشورهایی مانند عربستان، امارات، بحرین، کویت، قطر و غیره باعث تنش در جهان اسلام و غرب آسیا شده است.

وی با محکوم کردن حمایت‌های آشکار و نهان آمریکا به گروهک‌های تروریستی داعش، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با مبارزه عاقلانه با داعش، کمر این افراط‌گرایان را شکست.

امام‌جمعه لار با ابراز تأسف از کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم مسلمان در کشور میانمار، یادآور شد: چند سال پیش جایزه صلح نوبل با حمایت آمریکا به عامل اصلی کشتار مردم میانمار داده شد.

وی با اعتراض به تصویب چند روز اخیر مجلس نمایندگان آمریکا در خصوص عدم فروش هواپیمای مسافربری به ایران، بیان کرد: این مصوبه نقض صریح متن برجام است و وظیفه نمایندگان برای پاسخ هوشمندانه به این اقدام را می‌طلبد.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به تهدیدات رئیس‌جمهور کشور آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: علت عصبانیت آمریکا از ایران آن است که تمام نقشه‌هایی که برای منطقه ما داشت توسط ایران نقش بر آب شد که نمونه بارز آن ایجاد داعش و توطئه برای ایجاد درگیری بین مسلمانان بود.

وی با تبریک انتصاب مهندس اسماعیل تبادار به‌عنوان استاندار جدید استان پهناور فارس، خواستار توجه ویژه به خواست‌ها و مشکلات شهرستان لارستان شد

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۶:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین