پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

ضربه به داعش در واقع ضربه به دولت آمریکا بود

امام جمعه لارستان، گفت: ضربه به داعش در واقع ضربه به دولت آمریکا نیز بوده است که آنها خود باعث ایجاد داعش شده اند. به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام…

امام جمعه لارستان، گفت: ضربه به داعش در واقع ضربه به دولت آمریکا نیز بوده است که آنها خود باعث ایجاد داعش شده اند.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام سیدمختار موسوی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با بیان اینکه طی هفته گذشته اتفاقی رخ داد که قلب همه فطرت های پاک را شاد نمود و آن هم پایان خلافت خودخوانده داعش توسط اسلام و سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی بود، اظهار داشت:  این اتفاق مبارک را به امام عصر(عج)، رهبری و همه مردم تبریک عرض می کنیم.

وی با اشاره به اینکه طی این اتفاق سردار سلیمانی پیامی را به رهبر انقلاب ارسال نمودند و رهبری نیز در چند محور جواب ایشان را صادر نمودند، افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام خود از سردار سلیمانی بخاطر مجاهدت های ایشان و همکارانشان تشکر نمودند.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه در این پیام رهبری اهداف پنهان ایجاد داعش را مطرح کرده اند، تصریح کرد: ضربه به داعش، ضربه به اهدافی خبیث و ستمگر بوده است.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: هدف از ایجاد داعش در منطقه، ایجاد ناامنی در منطقه از طریق جنگ های فرقه ای با توجه به کمک های غربی، نابودی مقاومت های ضد صهیونیستی، تضعیف دولت های مستقل مانند سوریه و عراق در منطقه و در نهایت نابودی ایران بوده است که توسط خود آنها نیز اعلام کرد.

وی یادآورد شد: ضربه به داعش در واقع ضربه به دولت آمریکا نیز بوده است که آنها خود باعث ایجاد داعش شده اند.

امام جمعه لارستان با بازخوانی بخشی دیگر از پیام مقام معظم رهبری، گفت: در این پیام به همه ما در جامعه اسلامی هشدار داده اند که آنهایی که این اتفاقات را رقم زده اند ساکت نمی نشینند و تجربه ای که انقلاب اسلامی داشته است این بحث را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی ها جریان طبس را ایجاد نمودند، تحریم ها و تهدید را اجرا کردند و دارایی ها و خریدهای ایران را در کشورهای دیگر بلوکه نمودند و حتی القاعده و داعش را ایجاد کردند، ادامه داد: همه اینها در راستای ضربه زدن به جمهوری اسلامی بوده است و در واقع آنها شکل کار را عوض کرده اند اما هدف آنها یکی و آن هم ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده است.

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری از سرداران اسلام و مردم خواسته اند که انگیزه و هشیاری و وحدت را حفظ کنید و بصورت همه جانبه آمادگی خود را حفظ نمایید.

وی با اشاره به اینکه بسیج به معنای واقعی کلمه شجره طیبه ای بود که توسط امام خمینی(ره) به وجود آمد و توسط شما مردم ایران با خون جوانانتان آبیاری شد، گفت: امروز آن نهال کوچک تبدیل به درخت تنومندی شده است که ریشه های آن در جمهوری اسلامی و شاخه ها و میوه های آن در عراق و سوریه در قالب ارگان های نظامی مختلف خود را بروز داده است.

امام جمعه لارستان با اذعان به اینکه همه جامعه ما بالقوه بسیجی هستند و باید دارای خصوصیاتی از جمله بصیرت، مجاهدت، دشمن شناسی، وفاداری نسبت به آرمانهای انقلاب ترفندهای دشمن باشند، بیان کرد: یک بسیجی نباید دارای خصوصیاتی از جمله بی عدالتی و سکوت در مقابل آن، استبداد در جامعه، شکاف طبقاتی، فساد علمی و فکری و غرق شدن در شهوات باشد.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی یعنی تکیه بر قدرت و قوت  و اراده مردم  جمهوری اسلامی یعنی برای خدا و در راه خدا و با توجه به رضای الهی در چارچوب ارزش های اسلامی گام برداریم.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین