پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

جعفرپور: به هیچ کس اجازه نخواهم داد در وحدت لارستان بزرگ خللی وارد کند

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در سخنانی اظهار داشت: به هیچ کس اجازه نخواهم داد در وحدت لارستان بزرگ خللی وارد کند . همزمان با آغاز هفته وحدت، پیش…

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در سخنانی اظهار داشت: به هیچ کس اجازه نخواهم داد در وحدت لارستان بزرگ خللی وارد کند .

همزمان با آغاز هفته وحدت، پیش از ظهر امروز مراسمی با حضور مسئولان و بزرگان شیعه و سنی منطقه در مسجد مصلی اوز برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از دفتر نماینده مردم، در این مراسم که مدیر مجتمع علوم دینی اهل سنت جنوب، امام جمعه لار،  نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه لارستان، بخشدار اوز و برخی از معتمدین نیز حضور داشتند  جعفرپور رئیس کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت محمدمصطفی(ص) و هفته وحدت در سخنانی اظهار داشت:  باید قهرمانان وحدت در منطقه را بشناسیم که قدردان آنان باشیم، سادات برجسته شیعه و شیوخ بزرگ اهل تسنن از منادیان وحدت بودند و من و شما هم باید از ادامه دهندگان این راه باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی در ادامه افزود:  عوامل استکبار و مرتجعین منطقه با ایجاد داعش و زیر پرچم منقوش به عبارت محمدرسول الله ،اقدام به خاک و خون کشیدن مردم بیگناه، سر بریدن و به اسارت گرفتن زنان و فروش آنان در بازار برده فروشان نموده و سعی در ایجاد تفرقه در دنیای اسلامی نمودند. اینجاست که باید قدر رهبر فرزانه و حکیم را بدانیم که با درایت خود انقلاب را هدایت می کند و اگر نبود رهبری های عالمانه ایشان و جانفشانی ها و فداکاری شهدا و جان بر کفانی همچون سردار رشید سپاه اسلام سردار سلیمانی، امروز باید در درون مرزهای کشور با داعش می جنگیدیم.

 جعفرپور در پایان سخنان  خود اظهار داشت: امروز در دوران پساداعش، هرچند حکومت داعش منقرض و منحل شده اما خطر اقدامات ایذایی و شرارت بازماندگان پراکنده داعش از میان نرفته است، از این رو باید همگان کاملا از وحدت شیعه وسنی در منطقه حراست کنند و به عنوان نماینده مردم به هیچ کس اجازه نخواهم داد در وحدت لارستان بزرگ خللی وارد کند .

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جعفرپور: به هیچ کس اجازه نخواهم داد در وحدت لارستان بزرگ خللی وارد کند”

  1. بهزاد گفت:

    ببخشيد جناب دکتر چند روز پيش که روز حساس بازديد معاون وزير و مسوول بودجه ها و منابع وزارت راه و شهرسازي از لارستان بود جنابعالي در اين روز حساس کجا تشريف داشتيد ؟پس پيگيري ارتقاي جاده هاي لار کي به نتيجه ميرسد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین