جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
رئیس اداره استاندار لارستان

روغن زيتون با نام تجاری «مرواريد سبز» غيراستاندارد است

رئیس اداره استاندار لارستان با بیان اینکه روغن زيتون با نام تجاری «مرواريد سبز» غيراستاندارد است، گفت: نظر به اينكه محل توليد محصول نامشخص بوده و هيچ نظارتی بر فرآيند…

رئیس اداره استاندار لارستان با بیان اینکه روغن زيتون با نام تجاری «مرواريد سبز» غيراستاندارد است، گفت: نظر به اينكه محل توليد محصول نامشخص بوده و هيچ نظارتی بر فرآيند و نحوه توليد آن وجود ندارد، مصرف آن خسارت جاني و مالي براي افراد درپی دارد.

علی رحیمی‌نژادان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان اظهار داشت: با توجه به بازدیدهای انجام شده توسط کارشناسان اداره استاندارد لارستان از سطح بازار عرضه، شاهد فروش محصول روغن زیتون با نام تجاری «مروارید سبز» بوده که با پیگیری‌های انجام گرفته متأسفانه هیچ دسترسی به شرکت یا افراد تولیدکننده وجود ندارد.

 

وی با بیان اینکه تلفن و آدرس درج شده بر روی ظرف این کالا جعلی است، افزود: نظر به اینکه محل تولید محصول نامشخص است و هیچ نظارتی بر فرآیند و نحوه تولید آن وجود ندارد، مصرف آن خسارت جانی و مالی برای افراد درپی خواهد داشت.

رئیس اداره استاندار لارستان تصریح کرد: این اداره ضمن مراجعه به واحدهای صنفی عرضه کننده این محصول نسبت به معرفی آنها به مراجع قضایی اقدام می‌کند.

این مسوول از شهروندان خواست تا از خرید این روغن خودداری و درصورت مشاهده با اداره استاندارد لارستان به شماره‌های ۳۳-۵۲۲۵۲۷۳۱-۰۷۱ تماس بگیرند.

رحیمی‌نژادان اضافه کرد: برای اطمینان از اصالت علامت استاندارد روی هر محصول، همشهریان می‌توانند کد ۱۰ رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین