پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
رییس شرکت شهرکهای صنعتی لارستان خبر داد

ایجاد زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی «اوز»، «بیرم» و «خنج»

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان از فراهم بودن زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی «اوز»، «بیرم» و «خنج» خبر داد. محمدرضا پیمان فر در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره…

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان از فراهم بودن زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی «اوز»، «بیرم» و «خنج» خبر داد.

محمدرضا پیمان فر در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به تأمین آب، گاز، روشنایی، آسفالت، ساختمان نگهبانی و غیره در  شهرک صنعتی ۷۲ هکتاری بخش اوز، اظهار داشت: کار آسفالت این شهرک با ۵۵۰ میلیون تومان، تأمین روشنایی با هزینه ۱۵۰ میلیون تومان، ساختمان نگهبانی ۹۰ میلیون تومان، سر درب ورودی ۴۵ میلیون تومان، هزینه ۲۰۰ میلیون تومانی خط انتقال آب و غیره انجام‌شده است.

وی از فروش ۱۳ قطعه زمین و فعالیت ۴ واحد صنعتی در شهرک صنعتی اوز خبر داد و گفت: امید می‌رود با استقبال شهروندان بخش اوز شاهد رونق صنعتی در این شهرک باشیم.

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان بابیان اینکه در شهرک صنعتی بیرم ۲۰۰ میلیون تومان کار زیرسازی و ۱٫۵ میلیارد تومان خط انتقال آب از شهر بیرم تا ورودی شهرک انجام‌شده است، تصریح کرد: ایجاد جاده دسترسی و خط انتقال آب در شهرک صنعتی بیرم در حال پیگیری است و امید می‌رود با رفع مشکلات موجود بتوان این پروژه‌ها را اجرایی کرد.

این مسئول از اتمام شبکه‌گذاری داخلی با مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان در شهرک صنعتی بیرم خبر داد و افزود: شهرک صنعتی شهرستان خنج شبکه داخلی برق آن با هزینه ۱۰۰ میلیون تومان به اتمام رسیده است و ۱٫۵ میلیارد تومان نیز صرف هزینه خط انتقال آب این شهرک شده است.

وی با اشاره به اینکه شبکه داخلی آب شهرک صنعتی خنج با هزینه ۳۵۰ میلیون تومان به اتمام رسیده  است، ادامه داد: در حال حاضر مشکلی بابت استقرار صنعتگران وجود ندارد و تنها مانع موجود انتقال شبکه برق‌رسانی است که تا آن زمان امکان بهره‌گیری از کابل‌های عبوری برق در این شهرک فراهم است.

پیمان فر بابیان اینکه فاصله ایستگاه برق تا شهرک صنعتی خنج نزدیک به ۲۰ کیلومتر بوده که برای انتقال برق نیازمند بودجه ۳ میلیارد تومانی است، یادآور شد: تا آن زمان می‌توان با همکاری اداره برق واحدهای صنعتی را به شبکه سراسر برق وصل کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۶:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین