شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

دشمنان با تکیه بر تعصبات افراطی امت اسلام را به جان هم انداخته اند

امام جمعه لارستان در سخنانی با تأکید بر اینکه گرفتار شدن در زندگی روزمره همچون جنگ های اقتصادی، سیاسی و غیره نباید مسلمانان را از مسیر معنویت و تقوا منحرف…

امام جمعه لارستان در سخنانی با تأکید بر اینکه گرفتار شدن در زندگی روزمره همچون جنگ های اقتصادی، سیاسی و غیره نباید مسلمانان را از مسیر معنویت و تقوا منحرف کند، نقش علما و اندیشمندان را در تبیین اخلاق و معنویت بسیار تأثیرگذار دانسته  و گفت:‌دشمنان با تکیه بر تعصبات افراطی امت اسلام را به جان هم انداختند و داعش را ایجاد کردند.

به گزارش میلاد لارستان در آئینی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس، علما و شیوخ شیعه و سنی جنوب فارس، فرمانداران شهرستان‌های لارستان، مهر، خنج و گراش نشست هم‌اندیشی علمای تسنن و تشیع جنوب فارس برگزار شد. در این مراسم، امام جمعه لار با استناد به آیات قرآنی دنیا را محل نزاع حق و باطل معرفی کرد و گفت: ثبات قدم در مواجهه با دشمن، فراموش نکردن یاد خدا و معنویت، تخطی نکردن از مسیر اطلاعت خدا و رسول(ص)، نزاع نکردن در مواجهه با اهل باطل، صبر در برابر اهل باطل و غیره توصیه خداوند متعال به اهل حق در مقابل باطل است.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: دشمنان با ترویج افکار ناصحیح مانند عدم آزدی بیان و اعتقادات در دنیای اسلام، به‌دنبال آن هستند تا مسلمانان را از مسیر حق متزلزل کنند. وی با تأکید بر اینکه گرفتار شدن در زندگی روزمره همچون جنگ‌های اقتصادی، سیاسی و غیره نباید مسلمانان را از مسیر معنویت و تقوا منحرف کند، تصریح کرد: نقش علما و اندیشمندان در تبیین اخلاق و معنویت بسیار تأثیرگذار است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در مسیر زندگی دینی باید در چارچوب دین و اطاعت از خدا و رسول رفتار کرد، گفت: امروز اگر داعش میان مسلمانان منفور است، به دلیل آن است که اسلامی را که خودش می خواهد اجرا می‌کند نه اسلامی که خدا و رسول گفته‌اند. امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه قبل از وقوع انقلاب اسلامی ایران، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها درد شیعه و سنی را نداشتند، افزود: آن‌ها در اهداف پنهان خود به دنبال گرفتن عزت از نظام اسلامی هستند.

وی با هشدار نسبت به چشم‌داشت مستکبران به ثروت‌هیا موجود در کشورهای اسلامی، گفت: دشمنان با تکیه بر تعصبات افراطی امت اسلام را به جان هم انداختند و داعش را ایجاد کردند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین