چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
به عنوان هفدهمین مرکز در کشور

مرکز شیمی‌درمانی و پیوند استخوان لارستان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فاز یک مرکز رادیوتراپی شادروان صالح پور لارستان به عنوان هفدهمین مرکز در کشور شامل ۲ بخش شیمی‌درمانی و مرکز پیوند استخوان، با ۲ هزار مترمربع ۹۵% پیشرفت فیزیکی دارد….

فاز یک مرکز رادیوتراپی شادروان صالح پور لارستان به عنوان هفدهمین مرکز در کشور شامل ۲ بخش شیمی‌درمانی و مرکز پیوند استخوان، با ۲ هزار مترمربع ۹۵% پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با همراهی مسئول موسسه خیریه پیمان از مجتمع خیرساز سرطانی لارستان بازدید و مراحل ساخت و پیشرفت این مرکز مورد ارزیابی قرار گرفت.

در حاشیه این بازید که با حضور خانواده نیک‌اندیش زنده‌یاد صالح پور انجام شد، محمد صالح پور فرزند آن مرحوم در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت و حضور مستمر فیزیست(مهندس هسته‌ای) پروژه گفت: خوشبختانه فاز یک این مرکز که شامل ۲ بخش شیمی‌درمانی و مرکز پیوند استخوان است، با ۲ هزار مترمربع با هزینه ۵۰ میلیارد ریال، ۹۵% پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بابیان اینکه با پیگیری‌های انجام‌شده توسط مسئولین موسسه پیمان، فاز ۲ این مرکز به متراژ ۲ هزار مترمربع شامل ۲ بخش غربالگری و رادیوتراپی نیز با ۴۵% پیشرفت فیزیکی در حال ساخت و تکمیل است، تصریح کرد: تا پایان پروژه مبلغ ۹۰ میلیارد ریال نیاز است.

به گزارش میلاد لارستان، مرکز پیوند مغز استخوان، هفدهمین مرکز در کشور است و در استان فارس نیز بعد از شیراز، لارستان تنها مرکز ارائه‌دهنده این خدمات به بیماران خواهد بود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین