جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور

رفع مشکلات پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان نیازمند چانه‌زنی و پیگیری است

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور، گفت: برای رفع مشکلات پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان نیاز به چانه‌زنی و پیگیری است. به گزارش میلاد لارستان حسینعلی شهریاری عصر امروز در آئین…

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور، گفت: برای رفع مشکلات پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان نیاز به چانه‌زنی و پیگیری است.

به گزارش میلاد لارستان حسینعلی شهریاری عصر امروز در آئین دومین همایش تجلیل از خیرین سلامت لارستان، خنج و گراش بابیان اینکه زمانی که کاری صورت می‌پذیرد قطعاً به صورت گروهی رخ‌داده است، اظهار داشت: این همکاری‌ها چیزی است که انقلاب اسلامی به ما یاد داد.

وی بابیان اینکه در استان فارس و لارستان این همدلی و یکپارچگی بین مسئولین و مردم وجود دارد که باعث شده کارهایی بزرگ صورت پذیرد، افزود: اگر تفرقه وجود داشته باشد نمی‌توان کارهای بزرگی را به ثمر رساند.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به اینکه نمونه‌های زیبایی از کارهای نیک در ایران و لارستان دیده می‌شود، تصریح کرد: بهتر است از مشارکت بانوان نیز درزمینه خیر استفاده کرد.

وی پیشنهاد تشکیل شورای مشارکت بانوان در شهرستان لارستان را مطرح کرد و افزود: بانوان می‌توانند به عنوان موتور محرکه آقایان عمل نمایند و بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کنیم  می‌توانند بانوان تأثیرگذار باشند و مردان را تشویق کنند.

شهریاری خطاب به جوانان برای مشارکت در انجام کارهای خیر و عام‌المنفعه، یادآور شد: در زمینه عدالت پس از پیروزی انقلاب کارهای بسیاری صورت پذیرفته و در زمینه علمی و پزشکی پیشرفت‌های زیادی رخ‌داده است.

این مسئول با تأکید بر اینکه باید در کشور لابی گری‌ها از بین برود تا بی‌عدالتی نداشته باشیم، گفت: باید تمام شهرهای کشور به‌گونه‌ای باشند که اگر اتفاقی افتاد باعث صدمات جبران‌ناپذیر نشود.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت علما و نماز جمعه، عنوان کرد: این افراد می‌توانند خیرین را به انجام کارهای عام‌المنفعه تشویق کنند.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور  بیان کرد: مسئولین باید تسهیلاتی ایجاد کنند تا افراد خیر به راحتی بتوانند کار خود را به سرانجام برسانند.

شهریاری در خصوص پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان که یکی از دغدغه‌های خیرین است، گفت:  تلاش خواهیم کرد تا به همراه نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی رایزنی‌های لازم با وزیر بهداشت برای تخصیص بودجه به این پروژه در سال آینده صورت گیرد و مشکلات پیشروی آن کاهش یابد.

وی اضافه کرد: برای رفع مشکلات پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان نیاز به چانه‌زنی و پیگیری است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “رفع مشکلات پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان نیازمند چانه‌زنی و پیگیری است”

  1. مهردادي گفت:

    واقعا اين ظلم نيست. که در شهري مثل جهرم دولت در حال ساخت بيمارستان ۸۰ميليارد توماني هست ،ولي نوبت لارستان که ميرسه خبرش رو ميزنيد که با پيگيري اقاي جعفرپور قرارشده است. درمانگاه تامين اجتماعي توسط خير درست شود .واقعا درسته ؟

  2. ناشناس گفت:

    کلا برای هر کاری در ایران باید چانه زد ولی سوال اینجاست و چانه تنها کافی است؟ اصلا چه کسی باید چانه بزند؟ و فشار چه می شود این وسط؟؟؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین