شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
امام جمعه لارستان

اثر کارهای خیرین در مناطق محروم بسیار بیشتر قابل‌لمس است

امام جمعه لارستان با ابراز خرسندی از انجام اقدامات نیک خیرین در جای‌جای نقاط مختلف منطقه لارستان، گفت: اثر کارهای خیرین در مناطق محروم بسیار بیشتر قابل‌لمس است. به گزارش…

امام جمعه لارستان با ابراز خرسندی از انجام اقدامات نیک خیرین در جای‌جای نقاط مختلف منطقه لارستان، گفت: اثر کارهای خیرین در مناطق محروم بسیار بیشتر قابل‌لمس است.

به گزارش میلاد لارستان حجت‌الاسلام سید مختار موسوی در آئین دومین همایش تجلیل از خیرین سلامت لارستان، خنج و گراش با استناد به آیات و روایات، اظهار داشت: تجلیل از خیرین که در راه خدا با مال خود ایثار می‌کنند، جایگاه خاص دارند و کار آن‌ها عبادت است.

وی بابیان اینکه کسی که تلاش کند یک مشکلی از مشکلات اجتماع خود را برطرف کند، خداوند برای او چندین ثواب مهم در نظر می‌گیرد، افزود: خداوند متعال برای اقدام به عمل خیر یک فرد، ۹ هزار سال عبادت می‌نویسد و ثواب نماز شب و روزه را به او می‌دهند.

امام جمعه لارستان عمل خیرین در رفع مشکلات همنوع دارای جایگاه رفیعی نزد خداوند متعال است، تصریح کرد: بنا به روایات اگر کسی حاجت یکی از بندگان خدا را برآورده کند، خداوند حاجات آن نیک‌اندیش را برآورده می‌کند که کمترین آن بهشت است.

این استاد حوزه و دانشگاه بابیان اینکه اعمال خیرین در دنیا و آخرت دارای سود فردی و اجتماعی است، ادامه داد: یک مسئول که پشت میز نشسته است، وقتی کار یک مراجعه‌کننده را حل کند، درجات معنوی زیادی به دست می‌آورد.

حجت‌الاسلام موسوی کارهای نیک خیرین را ذخیره قیامت دانست و گفت: گره‌گشایی از مشکلات مردم، گام نهادن در راه عاقبت‌به‌خیری است.

وی با ابراز خرسندی از انجام اقدامات نیک خیرین در جای‌جای نقاط مختلف منطقه لارستان، عنوان کرد: اثر کارهای خیرین در مناطق محروم بسیار بیشتر قابل‌لمس است.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۶:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین