جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

برگزاری دوره آموزشی کاشت گیاهان دارویی سازگار و اقتصادی در بیرم

به منظور بالا بردن سطح آگاهی و مهارت بهره برداران، معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان دوره آموزشی کاشت گیاهان دارویی در بیرم برگزار نمود. به گزارش میلادلارستان به…

به منظور بالا بردن سطح آگاهی و مهارت بهره برداران، معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان دوره آموزشی کاشت گیاهان دارویی در بیرم برگزار نمود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی لارستان،  عالیه سادات رفعت حقیقی کارشناس گیاهان دارویی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تغییرات جوی آب و هوا وکمبود آب و خشکسالی های اخیر نیاز به تغییر الگوی کشت در شهرستان امری الزامی میباشد و در حال حاضر تلاشهای زیادی جهت محقق نمودن این امر صورت گرفته که یکی از موارد آن ترویج کاشت گیاهان دارویی در شهرستان می باشد.

 وی گفت: بر همین اساس یک دوره کلاس اموزشی کاشت داشت و برداشت گیاهان دارویی با رویکرد تغییر الگوی کشت در شهرستان با حضور کشاورزان و علاقه مندان در مرکز جهاد کشاورزی بیرم برگزار شد. رفعت حقیقی یادآور شد: این دوره آموزشی با هدف آشنایی بهره برداران با گیاهان دارویی سازگار برگزار شد و امید است با ترویج و اجرای کلاس های مهارتی ، افزایش سطح زیر کشت گیاهان دارویی سازگار و مستعد و اقتصادی در برنامه کشت متقاضیان قرار گیرد .

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین