جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
فرماندار ویژه لارستان خبر داد:

استقرار 2 فروند بالگرد امداد هوایی در تعطیلات نوروز در لارستان

فرماندار ویژه لارستان گفت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان لارستان، همچنین پایگاه امداد و  نجات در چهار برکه، پایگاه کوهستانی در کوه شب، ۱۶ پایگاه امدادی اورژانس و پایگاه امداد…

فرماندار ویژه لارستان گفت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان لارستان، همچنین پایگاه امداد و  نجات در چهار برکه، پایگاه کوهستانی در کوه شب، ۱۶ پایگاه امدادی اورژانس و پایگاه امداد هوایی توسط ۲ بالگرد از طریق اورژانس هوایی و هلال‌احمر هم پیش‌بینی کرده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان جلیل حسنی در سخنانی اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل هیات دولت در تشکیل ستاد ساماندهی و ارتقاء خدمات ویژه نوروزی، فرمانداری ویژه لارستان نیز جلسات ستاد ساماندهی خدمات سفرهای دائمی شهرستان  به صورت مستمر از بهمن‌ماه  و با حضور کلیه اعضا ستاد و کمیته‌های ۱۰ گانه زیرمجموعه در مرکز شهرستان و مراکز بخش‌های تابعه تشکیل داد.

وی افزود: با توجه به شرح وظایف ابلاغی به کمیته‌ها، دستگاه‌های اجرایی مکلف به اتخاذ تمهیدات لازم جهت بسط، توسعه گردشگری، ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران در حوزه منطقه لارستان بزرگ و همچنین مدیریت یکپارچه، سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، ساماندهی و نظارت بر انجام فعالیت‌های سفر شدند.

فرماندار ویژه لارستان بابیان اینکه اقداماتی در جهت رفاه حال مسافران و گردشگران و در راستای تأمین محل‌های اسکان، کمپ‌های انتظامی، امدادی و خدماتی در ورودی شهرها صورت پذیرفته است، تصریح کرد: در این خصوص در لارستان ۷۱ مدرسه، ۱۰ سالن ورزشی در مواقع بارندگی، ۱۶ پارک و بوستان، بیش از ۱۰۰ مسجد، حسینیه، امامزاده، حوزه علمیه و غیره  به منظور اسکان مسافرین در نظر گرفته‌شده است.

معاون استاندار فارس ادامه داد: در این ایام همچنین برنامه‌های فرهنگی ازجمله برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، نمایشگاه عکس، برپایی جنگ شادی، اجرای برنامه موسیقی و تئاترهای خیابانی، اجرای برنامه نقاشی همگانی، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری  مراسم سال‌تحویل در گلزار شهدا، امامزاده، کنار قبور مطهر شهدا گمنام، اجرای برنامه‌های شاد و فرهنگی و هنری در باغ نشاط، برپایی جشن استقبال از بهار، برپایی غرفه‌های آرامش بهاری در اماکن متبرکه و غیره در سطح شهرستان انجام می‌شود.

حسنی با اشاره به اینکه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان لارستان، همچنین پایگاه امداد و  نجات در چهار برکه، پایگاه کوهستانی در کوه شب، ۱۶ پایگاه امدادی اورژانس و پایگاه امداد هوایی توسط ۲ بالگرد از طریق اورژانس هوایی و هلال‌احمر هم پیش‌بینی کرده است، خاطرنشان کرد: تمامی بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز درمانی، بهداشتی و اورژانس‌های دهکویه، هرمودمهرخویی و بریز و در مرکز شهر و بخش‌های منطقه هم در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی بیان کرد: علاوه بر اینکه ماشین‌آلات آتش‌نشانی در کمپ ورودی جویم، محور لطیفی و شهر خور و میدان امام حسین(ع) شهر لار هم مستقر هستند و یک پایگاه امداد خودرویی دیگر هم‌جهت کمک به مسافران عزیز استقرار می‌یابد.

فرماندار ویژه لارستان تأکید کرد: در این مدت همچنین بروشورهایی با موضوع معرفی شهرستان کهن لارستان نیز به چاپ رسیده است که به مهمانان تقدیم و  بنرهای راهنمای مسافرین، همراه با شماره تلفن‌های ضروری نیز در سطح شهرستان نصب‌شده است.

این مسئول عنوان کرد: شهرستان لارستان یکی از شهرهایی است که دارای جاذبه‌های دیدنی، طبیعی و گردشگری بسیاری بوده و این شهرستان در ایام نوروز پذیرای گردشگران بسیاری است.

فرماندار ویژه لارستان یادآور شد: با توجه به وجود جاذبه‌های دیدنی و  تاریخی در این شهرستان و قرار گرفتن در مسیر اصلی بنادر و جزایر توریستی و تجاری جنوب کشور و غیره سبب شده  که در ایام نوروز مسافران بسیاری از اقصی نقاط ایران اسلامی به لارستان سفر کنند.

حسنی در پایان سخنانش اضافه کرد: در این راستا ستادهای بخشی نیز به ریاست بخشداران تابعه نیز فعال است.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین