سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بازدید شهردارو اعضای شورای شهر از بنیادبازشناسی لارستان کهن

شهردار و اعضای شورای شهر لار از بنیادبازشناسی لارستان کهن بازدید کردند. به گزارش میلادلارستان این دیدارکه در روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه ۹۶ در دفتر این بنیاد واقع در مرکز…

شهردار و اعضای شورای شهر لار از بنیادبازشناسی لارستان کهن بازدید کردند.

به گزارش میلادلارستان این دیدارکه در روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه ۹۶ در دفتر این بنیاد واقع در مرکز آموزش امام جعفرصادق(ع) صورت گرفت.

در این جلسه، ابتدا محمدزارع مدیرعامل این بنیاد ضمن اشاره به تاریخچه و نحوه ی شکل گیری آن درسال ۸۷توسط شورا وشهرداری، به معرفی اعضای هیئت امنا ،تعدادهیئت مدیره، ثبت شهرستانی وثبت ملی شدن آن گفت :برای نگهداری وفعالیت بهتر ،نامش رابه بنیاد لارشناسی تغییردادیم تابتوانیم درحدهمین شهرستان کارکنیم ومطمئن هستیم که علاقه مندانی نیز درسایر بخشها وتوابع لارستان،به خوبی فعالیت می کنند.

زارع درادامه از همکاریهای نزدیک وصمیمانه ی شهردارلار، لطیفی، ریاست سابق مجتمع آموزش عالی ومهندس حسن هوشمند وخدمات بزرگ دکترمحمدباقر وثوقی و سایر نویسندگان ومحققین تشکرکرد واز شورا وشهرداری درخواست نمود تا برای در اختیار قراردادن مکانی مناسب و نیروهایی علاقه مند ،دلسوز و فعال با ایشان همکاری کنند.

عبدالله محبی رئیس شورای شهرلار برلزوم توجه بیشتربه مسائل فرهنگی و زبان وهویت مردم لارستان،تأکید کردودراین مورد قول همکاری داد.

عبدالرحیم مقیمی رئیس شورای شهرستان نیز درموردمکانی برای این بنیاد و همچنین موزه ای که یکی ازعلاقه مندان درخواست تأسیس آنرادارد وتشکیل هیئت مدیره ی جدید، پیشنهاداتی را ارائه داد.

عشرت جهاندیده عضوکمسیون فرهنگی شورا نیز استفاده ازنیروهای جوان، متعهد وعلاقه مند با استفاده ازتجارب ارزشمند مدیرعامل فعلی،وتوجه ویژه به فرهنگ وتاریخ کهن لارستان،شرط پویایی ومانایی این بنیاد دانست.

حسن هوشمند درمقایسه با بنیادجهرم شناسی و سایرشهرستانها، بنیادلارستان را بسیارغنی تر دانست وخدمات دکتروثوق برای لارستان را به خدمات دهخدا تشبیه نمودکه برای کشور انجام داده است.

همچنین در این جلسه محسن زارع، سیدمهدی میرپور،حبیب مقیمی، رحیم بیژنی، سیدهادی عبدالرحیم زاده،حسین شریفی هرکدام نکاتی را بیان کردند.

در پایان مقررشد بررسی بیشتر برای موضوعات این جلسه، دربرنامه ی سال ۹۷شورای شهرقرارگیرد.

خبرنگار:جهاندیده

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین