شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
فرماندار ویژه لارستان خبر داد

مشارکت 132 میلیارد تومانی خیرین در اجرای پروژه ها در لارستان

فرماندار ویژه لارستان، گفت: در سال ۹۶ بالغ بر ۳۰ میلیاردتومان این خیرین پروژه افتتاح کردند و اکنون نیز اقداماتی با هزینه کرد ۱۳۲ میلیاردتومان در دست اجرا دارند. به…

فرماندار ویژه لارستان، گفت: در سال ۹۶ بالغ بر ۳۰ میلیاردتومان این خیرین پروژه افتتاح کردند و اکنون نیز اقداماتی با هزینه کرد ۱۳۲ میلیاردتومان در دست اجرا دارند.

به گزارش میلاد لارستان، جلیل حسنی با ابراز خرسندی از افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی لارستان به همت والای نیک اندیش حاج عبدالرسول وطن پرست، اظهار داشت: لارستان اولین خاستگاه حکومت اسلامی و مهد علمای بزرگ و راستین است.

وی با بیان اینکه با وجود اینکه از لارستان ۴ شهرستان منفک شده است اما کماکان بزرگترین شهرستان استان فارس تلقی می شود، افزود: ترکیب جمعیتی آن شامل ۳۸درصد اهل سنت و ۶۲درصد تشیع است.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه جمعیت شهرستان لارستان حدود ۲۲۰ هزارنفر و وسعت آن ۱۴۵۰۰کیلومتر مربع است، تصریح کرد: در این لارستان مردان بزرگ اقدامات بزرگی انجام داده اند که امروز شاهد افتتاح یکی از این پروژه ها هستیم.

معاون استاندار فارس با اذعان به اینکه با وجود ناملایمات آب و هوایی در این شهرستان لارستان اما یکی از ارزآوترین شهرستان های کشور لارستان است، ادامه داد: لارستان از منحصر به فردترین شهرستان های خیرخیز کشور است که زبانزد خاص و عام در تمام زمینه های اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و … هستند.

حسنی با بیان اینکه در سال ۹۶ بالغ بر ۳۰ میلیاردتومان این خیرین پروژه افتتاح کردند و اکنون نیز اقداماتی با هزینه کرد ۱۳۲ میلیاردتومان در دست اجرا دارند، خاطر نشان کرد: البته اقداماتی نیز توسط دولت در کنار خیرین صورت گرفته است که نشان از هم افزایی خیرین و دولت در کنار هم دارد و نشان دهنده یاری آنها توسط یکدیگر است.

این مسئول با اشاره به اینکه اقداماتی که خیرین در این لارستان انجام داده اند مسئولین را ملزم می کند که به نسبت اقداماتی که خیرین انجام می دهند دولت نیز توسط ویژه ای به خواسته های شهرستان در حوزه کارگری، ارتقای اداراتی مانند تامین اجتماعی و بهزیستی، رفاه اجتماعی و بسته های حمایتی سرمایه گذاری داشته باشد، ابراز امیدواری کرد: اگر در برخی از شهرستان ها توسط دولت ۱۰میلیون تومان هزینه شود در واقع نفعی به همان مقدار خواهد داشت اما بنا بر ویژگی هایی که در لارستان وجود دارد اگر این مقدار هزینه شود یقینا با توجه به حمایت ها می تواند بیش از این مقدار منفعت داشته باشد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۵:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین