سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

صحبت های مهم امام جمعه لارستان در حضور وزیر کار

امام جمعه لارستان در حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار مشارکت و حمایت دولت از خیرین، رسیدگی به مناطق محروم، سرمایه گذاری صنعتی دولت در لارستان، اختصاص بودجه…

امام جمعه لارستان در حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار مشارکت و حمایت دولت از خیرین، رسیدگی به مناطق محروم، سرمایه گذاری صنعتی دولت در لارستان، اختصاص بودجه برای اتمام پروژه ورزشی کارگران و افزایش امکانات رفاهی برای مردم شد.

به گزارش میلاد لارستان سیدمختار موسوی در جلسه شورای اداری لارستان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، وجود خیرین لارستان در عرصه های مختلف کمک بزرگی در پیشبرد و رفع کمبودهای شهرستان دانست و اظهار داشت: یکی از درخواست های خیرین توقع حمایت های بیشتر توسط دولت بری اتمام پروژه هایی است که آنها شروع کرده اند و می خواهند آن پروژه ها زودتر به نتیجه برسد و دولت نیز سهم خود را زودتر بدهد.

وی با بیان اینکه مدتی پیش سفری به منطقه درزوسایبان، صحرای باغ، کوره و مناطق عشایر نشین شهرستان داشته ایم و از مسئولین میخواهیم که وجود خیرین باعث نشود از مناطق محروم غافل شوند، افزود: در این مناطق آب خوردن برای امور واجب به فروش می رسد.
این استاد حوزه و دانشگاه لارستان را جز مناطق گرم و خشک اما دارای جوانانی مستعد معرفی کرد و تصریح کرد: متاسفانه بدلیل نبود اطلاعات لازم در این منطقه افراد ریسک سرمایه گذاری را ندارند.

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه از دولت توقع می رود با ایجاد یک مرکز صنعتی در منطقه و سرمایه گذاری در آن، ریسک سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران را پایین بیاورد و باعث شود حجم عظیمی از سرمایه مردم که در بانک ها انباشته شده است به بحث اشتغال و سرمایه گذاری روی آورده شود تا از آمار بیکاری کم شود، خاطر نشان کرد: یکی از مصوبات دولت نهم در سال ۸۶ ساخت مجتمع ورزشی کارگران لارستان بوده که در سال ۸۷ ساخت آن شروع شد و با وجود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی و هزینه کرد بیش از ۵ ملیاردتومان اما هم اکنون ساخت آن تعطیل شده است.

وی با انتقاد از اینکه در لارستان امکانات رفاهی بسیار کمی وجود دارد و مردم شبها در فلکه این شهر جمع می شوند یا به شهرستان های اطراف می روند، گفت: بانوان ما نیز مکانی برای تفریح در اختیار ندارند و تقاضا داریم که نسبت به مسائل رفاهی شهرستان توجه ویژه ای صورت بگیرد.

حجت الاسلام موسوی خطاب به مسئولان گفت: با توجه به نام امسال حمایت از کالای ایرانی مسئولین نیز به رهبر کشورمان لبیک بگویند و از کالای ایرانی بخصوص کالای لارستانی استفاده نمایند تا شاهد رونق اقتصادی در کشور و شهرستان باشیم.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۵:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین