شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

هفته اول دي ماه 1385 شماره 452 (سخني با منتخبين مردم)

انتخابات شوراهاي اسلامي و خبرگان در لارستان و ساير شهرستان‌ها و شهرها و مراكز بخش‌ها و دهستانهاي كشور پهناور ايران اسلامي با موفقيت و شگفتي خاتمه يافت و امت سلحشور…

انتخابات شوراهاي اسلامي و خبرگان در لارستان و ساير شهرستان‌ها و شهرها و مراكز بخش‌ها و دهستانهاي كشور پهناور ايران اسلامي با موفقيت و شگفتي خاتمه يافت و امت سلحشور ايران با رأي‌ خويش دشمن را زبون و دوستان را خرسند ساخت.
اما سخني كه براي منتخبين عزيز شهرمان داشتيم اين بود كه ضمن تبريك و درخواست موفقيت براي عزيزان، سعي كنيم يكبار ديگر قول‌هايي كه به مردم داديم مرور نموده و اولويت‌بندي كنيم و در جلسه‌اي كه تمام اعضا حضور دارند همه قول‌ها را جمع‌بندي كرده و راهكارها را با مشورت هم بيابيم.
شايد در يك قضاوت بگوييم حدود اختيارات اعضاي شوراي شهر مشخص است و امكان گسترش اين حدود در حال حاضر ميسر نيست، اما بايد دانست اگر برنامه‌ريزي نماييم و طرح خود را به مسئولين بالا گزارش نماييم و درخواست در اجراي آن را با توجيه صحيح بخواهيم به طور مسلم به نتيجه خواهيم رسيد.
در تحقق اين مهم توجه به نكات زير ضروري است:
۱-ارتباط با مسئولين استان و كشوري
۲-تداوم ارتباط و استمرار آن به نحوي كه مسئولين رده‌هاي بالاتر از درخواست مسئولين شورا آگاهي يابند و در انجام آن اقدام در خور توجه مبذول نمايند.
۳-دعوت از برخي مسئولين جهت ملاحظه مشكلات جامعه از نزديك و تقاضاي رفع آن.
۴-بررسي مشكلات شهرستان با دقت و سرعت و تهيه راهكارهاي آگاهانه و علمي.
رسيدگي به وضعيت بهداشتي، بيمارستاني، آموزشي و اداري شهرستان و انجام نشست با برخي مسئولين مربوطه با در دست داشتن راهكارهاي مناسب.
لازم است در صورتي كه راهكاري براي حل يك مشكل نداريد حتماً از كارشناس همان مشكل استمداد جسته و با دست پر در جلسه حاضر شويد كه مشكل حل گردد و از «نشستيم و گفتيم و برخاستيم» به شدت خودداري نماييد.
توفيق روزافزون براي همه دست‌اندركاران از خداوند تعالي خواهانيم.
مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۷:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین