چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

سمینار تخصصی “سبک قلم در مطبوعات” در لارستان برگزار می‌شود

دبیر جشنواره استانی مطبوعات استان فارس با اشاره به اینکه این جشنواره روز ۱۹ اردیبهشت ماه در لارستان برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره با حضور معاون وزیر ارشاد و اعضای…

دبیر جشنواره استانی مطبوعات استان فارس با اشاره به اینکه این جشنواره روز ۱۹ اردیبهشت ماه در لارستان برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره با حضور معاون وزیر ارشاد و اعضای فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی برگزار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان علی اصغر رفعت حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به برگزاری جشنواره مطبوعات استان فارس در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه در شهرستان لارستان اظهار داشت: این جشنواره با حضور معاون وزیر ارشاد و اعضای فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه احمد سمیعی و همراهانش از سوی فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در این جشنواره حضور دارند، گفت: سمیناری با عنوان « سبک قلم در مطبوعات» با حضور این افراد برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره استانی مطبوعات استان فارس با بیان اینکه ۶۰۰ اثر در این جشنواره شرکت کردند، افزود: این تعداد آثار ارسالی نسبت به دوره گذشته جشنواره ۴۰ درصد افزایش داشته است و برگزیدگان در این جشنواره معرفی می‌شوند.

رفعت حقیقی بیان کرد: این جشنواره در ۳ بخش حرفه‌ای، ویژه و پیشنهادی برگزار می‌شود که بخش حرفه‌ای شامل سرمقاله و یادداشت، عکس، طراحی و صفحه آرایی، تیتر، خبر و مصاحبه و گزارش است.

وی عنوان کرد: در بخش ویژه تولیدات تحلیلی مندرج در مطبوعات محلی با موضوع شعار سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» داوری می‌شود و در بخش پیشنهادی با تکیه بر تولید محتوای بومی شامل مطالب مرتبط با دفاع مقدس، فرهنگ عمومی، حقوق شهروندی، محیط زیست، میراث فرهنگی، بحران آب، اقتصاد سالم اسلامی و برجام می‌شود.

دبیر جشنواره استانی مطبوعات استان فارس با بیان اینکه کارگاه‌های آموزشی نیز در حاشیه جشنواره برگزار می‌شود، تصریح کرد: این کارگاه‌ها به شکل تخصصی و در راستای موضوعات جشنواره است.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین