شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

هنر مسئولان این است که در عین اعمال قانون، رضایتمندی مردم را هم ایجاد کند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه اخلاق محوری لازمه اعمال قانون است؛ تاکید کرد: هنر ما این است که در عین اعمال قانون، رضایتمندی مردم را هم…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه اخلاق محوری لازمه اعمال قانون است؛ تاکید کرد: هنر ما این است که در عین اعمال قانون، رضایتمندی مردم را هم ایجاد کنیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در دیدار با فرماندهی و معاونین قرارگاه پلیس راه جنوب استان فارس در محل فرمانداری این شهرستان در سخنانی تصریح کرد: وظیفه نیروی انتظامی بخصوص پرسنل پلیس راه، وظیفه ای سنگین و در عین حال حساس و ظریف است که از جهتی باید روان سازی امر ترافیک را با کنترل و نظارت مستمر بصورت شبانه روزی ایجاد نمایند و از طرفی دیگر تذکر و اعمال قانون نمایند.

وی ادامه داد: طبیعی است در چنین وضعیتی هنر پلیس با درایت و مقتدر این است که در عین تذکر و جریمه متخلفین بتواند از ایجاد نارضایتی هایی هم که مردم دارند، جلوگیری نماید و این امر مهم میسر نخواهد شد مگر اینکه اخلاق حسنه و رفتار نیکو را با سعه صدر سر لوحه اقدامات خود و اخلاق محوری را لازمه اعمال قانون قرار دهیم.

فرماندار ویژه لارستان با تقدیر از خدمات و تلاش های ارزنده فرماندهی قرارگاه پلیس راه جنوب استان و معاونین وی و اینکه در ایام تعطیلات و در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان مشارکت و نقش خوبی را به مردم و مسافرین داشتند؛ تاکید کرد: امیدواریم با تقویت ابعاد اجتماعی و فعالیت های انتظامی بتوان بیش از پیش مردمی بودن و موفقیت پلیس را در جامعه تضمین نمود.

در ادامه سرهنگ هوشمندی فرماندهی قرارگاه پلیس راه جنوب فارس نیزضمن تقدیر و تشکر از فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اعلام کرد: در مجموع امسال نسبت به سال گذشته کاهش آمار تصادفات جاده ای و فوتی داشته و در ایام نوروز نیز با نسبت بالاتری کاهش تصادفات منجر به فوت را داشته ایم.

وی ترمیم نقاط حادثه خیز ، ایمن سازی نقاط پر حادثه، هشدارهای پیشگیرانه پلیس نظارت و کنترل ترافیکی و حضور شبانه روزی پلیس در جاده ها را از مهمترین تاثیرات مثبت در امر کاهش تصادفات جاده ای عنوان کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین