پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 22 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
امام جمعه لارستان

مسئولان، نخبگان شهرستان لارستان را شناسایی کنند

امام جمعه لارستان با اشاره به مراجعات جوانان نخبه به دفتر امام جمعه و گلایه آنها از بیکاری، گفت: مسئولان باید با شناسایی نخبگان، آنها را شناسایی و لیستی تهیه…

امام جمعه لارستان با اشاره به مراجعات جوانان نخبه به دفتر امام جمعه و گلایه آنها از بیکاری، گفت: مسئولان باید با شناسایی نخبگان، آنها را شناسایی و لیستی تهیه کنند، از ظرفیت و توانمندی آنها استفاده کنند.

به گزارش میلاد لارستان خجت الاسلام سید مختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به برخی از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی در خصوص موضوع برجام و مذاکره با کشورهای اروپایی، اظهار داشت: هر تصمیم که قرار است در مذاکره با کشورهای اروپای گرفته شود، باید تجربیات گذشته را سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره بدعهدی و قانون جنگل در ذهن حاکمان کشور آمریکا تجلی یافته است، افزود: هر جا منافع کشور آمریکا تأمین شود، پای عهدش می ماند و هر جا که احساس عدم دستیابی به اهداف نامشروع خود را داشته بشد، زیر همه چیز می زند.

امام جمعه لارستان با تأکید بر عمق چندین دهه ای سیاستمداران آمریکایی با نظام اسلامی، تصریح کرد: موضوع هسته ای تنها بهانه ای برای آغاز فشار بر ایران است و آمریکایی ها پس از مذاکرات هسته ای، موضوعات حقوق بشر، برنامه های موشکی و غیره را مطرح کرده اند و این نشان می دهد آنها دشمن ما هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه با یادآوری بیانات رهبری مبنی بر اینکه انعطاف در مقابل دشمنان، تیغ آنها را کُند نخواهد کرد، افزود: هرجا مقابل دشمنان ایستادیم، آنها عقب نشینی کردند و هرجا کوتاه آمدیم، آنها پرروتر شدند.

وی با بیان اینکه در دولت اصلاحات با آمریکایی ها تعامل شد و در همان دولت، آمریکا، علیه ایران واضع منفی گرفت، عنوان کرد: ایستادگی در مقابل آمریکا باعث عقب نشینی آنها می شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه آمریکایی حق داشتن انرژی هسته ای برای ایران قائل نبودند در حالی که با ایستادگی آنها چند پله عقب نشستند و گفتند می توانید چند هزار سانتریفیوژ داشته باشید، خاطر نشان کرد: همراهی اروپا با آمریکا در مسائل مهم یکصدا می شوند.

امام جمعه لارستان با اشاره به تأکیدات رهبری نسبت به گره نزدن همه مسائل کشور به برجام، گفت: اینکه برخی سیاسیون حل همه مسائل کشور را به توافق هسته ای یا مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی می دانند، اینگونه نیست.

وی با اذعان به اینکه مسئله اول کشور، موضوع اقتصاد است، ادامه داد: وضع اقتصادی کشور، تعریفی ندارد و مردم هم درگیر آن هستند و مشکلات را لمس می کنند.

وی افزود: ساخت موشک، دستیابی به علوم هسته ای، پرتاب ماهواره فضا، تولید سلول های بنیادین، نانو، صنعت، کشاورزی و غیره با تکیه به جوانان نخبه، متعهد و انقلابی رقم خورده است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به مراجعات جوانان نخبه به دفتر امام جمعه و گلایه آنها از بیکاری، عنوان کرد: مسئولان باید با شناسایی نخبگان، آنها را شناسایی و لیستی تهیه کنند، از ظرفیت و توانمندی آنها استفاده کنند.

وی خطاب به مسئولان برای الگوگیری از طرح بسیج سازندگی، گفت: باید به جوانان در عرصه های مختلف میدان داده شود.

این مسئول با اشاره به شروط رهبر معظم انقلاب در مذاکره با کشورهای اروپایی، تصریح کرد: اروپا باید قطعنامه ای علیه آمریکا صادر کند، اروپا باید تعهد کند که بحث موشکی و منطقه ای ایران را مطرح نخواهد کرد، اروپا باید با هرگونه تحریم جمهوری اسلامی مقابله کند، اروپا باید فروش کامل نفت ایران را تضمین کند، بانک های اروپایی باید تجارت با ایران را تضمین کنند و هرگونه تعلل اروپایی ها در برابر پاسخگویی به ایران، حق خروج از توافقات و آغاز فعالیت های هسته ای محفوظ باشد.

امام جمعه لارستان با تبریک میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) به نمازگزاران توصیه کرد علاوه بر الگوگیری از ائمه، در همه حال دست نیازمندان گرفته شود.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۶:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “مسئولان، نخبگان شهرستان لارستان را شناسایی کنند”

  1. یک دلسوز گفت:

    شناسائی کنند که چی بشه کار براشون پیدا می کنید همش حرف پس کو عمل

  2. یک دلسوز گفت:

    شنا سائی شون کنند که ذلیل وجیره خوارشون بشن همین

  3. یک دلسوز گفت:

    که دلشون خوش کنن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین