سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

هر چه روحیة مطالبه گری مردم بیشتر باشد، مسئولین را به کار بیشتر وا می دارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: دیدار با مردم روستا، انتظارات و مطالبات مردم را زودتر به نتیجه می رساند و این انتظارات مردم بایستی پیگیری گردد. به گزارش…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: دیدار با مردم روستا، انتظارات و مطالبات مردم را زودتر به نتیجه می رساند و این انتظارات مردم بایستی پیگیری گردد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جمع مردم دهکویه اظهار داشت: از نزدیک با مردم نشستن بسیار مؤثرتر است تا اینکه مسئولین در ادارات خود ماه ها و سال ها بنشینند و ندانند چه مشکلاتی در روستاهها و بخش هاست.

وی ادامه داد: در این نشست ها و دیدارها مسائل و مشکلات مردم شنیده و صورت جلسه می گردد و مواردی که در این بازدیدها مطرح می شود بایستی دستگاه های مربوطه بصورت مستمر پیگیری و به نتیجه برسانند.

فرماندار ویژه لارستان اضافه نمود: یقیناً مطالبه گری مردم از مسئولین تأثیرگذاری خیلی خوبی خواهد داشت، چون خواسته ها و درخواست ها زودتر به نتیجه می رسد، بنابراین هر چه روحیة مطالبه گری مردم بیشتر باشد، مسئولین نیز به کار و همت بیشتر در مجموعة اداری وا می دارد.

نماینده عالی دولت در لارستان بیان کرد: البته انتظار است که مردم خواسته ها، انتظارات و مطالبات خود را منطبق بر واقعیات جامعه، منطبق بر اختیارات و امکانات و اعتبارات محدود و منطبق با موضوعاتی که امروزه کشور ما با آن دست و پنجه نرم می کند؛ باشد.

معاون استاندار فارس افزود: امیدواریم با همراهی و همگرایی که بین مردم دهکویه وجود دارد، بتوانیم مشکلات را تبدیل به فرصت کنیم و نگذاریم که خدای ناخواسته دشمنان از مشکلاتی که برای مردم ایجاد می شود سوء استفاده کنند و به اهداف پلیدشان دست یابند.

وی در پایان سخنانش تاکید کرد: مواردی که توسط دهیار و اعضا شورا در این نشست مطرح شد جمع بندی می گردد و رؤسای ادارات شهرستان هم بطور جدّ این مشکلات را تا حصول نتیجه پیگیری کنند تا زمینه رضایتمندی مردم فراهم و خدمت رسانی به مردم را با سهولت بیشتری ارائه كنیم.

پیش از این نیز مسائل و مشکلات روستای دهکویه توسط علی اصغر رنجبری رئیس شورای اسلامی روستای دهکویه و جمعی از مردم بیان شد.

همچنین دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان نیز پاسخ های مقتضی را ارائه کردند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین