جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بدلیل فاصله برخی روستاها تا شهر، حضور مستمر مسئولان در روستاها الزامی است

فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر اینکه توسعه روستاها ازاهداف مهم خدمت رسانی این دولت است گفت: ارتباط تنگاتنگ  مسئولین با مردم و سرکشی به روستاها باعث رشد و توسعه…

فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر اینکه توسعه روستاها ازاهداف مهم خدمت رسانی این دولت است گفت: ارتباط تنگاتنگ  مسئولین با مردم و سرکشی به روستاها باعث رشد و توسعه روستا و امیدواری مردم به روستای خود می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در بازدید از روستای هرم بخش جویم در جمع مردم در مسجد شیخ ضمن تقدیر و تشکر از خیران این منطقه در سخنانی اظهار داشت: حمایتهای بی دریغ خیرین عزیز، باعث توسعه این روستا شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:  نگاه دولت به روستاها، نگاهی توسعه گرا بوده و مطمئنا  با ادامه این روند، شاخصهای خدمات در مناطق روستایی ازرشد قابل توجه و چشمگیری برخوردار خواهد بود.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: علیرغم اینکه دولت با مشکلات مالی مواجه است، اما مسئولان این شهرستان با کمک خیرین با همت توانسته اند با کمترین هزینه در ابعاد مختلف عمرانی، بهداشتی،آموزشی، خدماتی، زیربنایی و غیره طرحهای مهمی را به سرانجام برسانند.

حسنی اضافه نمود: شاید مردم دسترسی آسانی با مسئولان در ادارات نداشته باشند به همین خاطر با حضور در روستاها و دیدار از نزدیک با مردم این ارتباط راحت‌تر صورت می‌گیرد.

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه سرکشی به روستاها باعث امیدواری مردم به این نظام و انقلاب می شود؛ تصریح کرد: مهم ترین حسن سرکشی نماینده مردم و مسئولین شهرستان به بخش ها و روستاها این است که مشکلات مردم از نزدیک دیده ‌شود تا آنها احساس نکنند مسئولان از آنها دور هستند.

نماینده عالی دولت در لارستان با تاکید بر اینکه این دیدارها و این بازدیدها باعث هم‌افزایی بین نماینده مردم و دستگاه‌های اجرایی و خود مردم می شود، یادآور شد: مردم، خیلی راحت تمام مسائل و مشکلات خود و روستای خود را بدون هیچ دغدغه ای بیان می کنند که البته مسئولین هم بایستی مسائل و مشکلات مردم را حل کنند.

حسنی در خاتمه اظهار کرد: ما در کنار ملاقات های روز دوشنبه هر هفته و ایجاد میز خدمت در فرمانداری، سفرهای بخشی و روستایی را بصورت دوره ای و موردی برنامه ریزی کرده ایم، تا هیچگونه مانعی در جهت دسترسی مردم به مسئولان ایجاد نشود و علاوه بر این از ایجاد هزینه های اضافی بر دوش ساکنین مناطق روستایی بمنظور حضور در شهر برای پیگیری امور جلوگیری نمائیم.

پیش از این نیز مسائل و مشکلات روستای هرم توسط علی اصغر خادمی  رئیس شورای اسلامی روستای هرم و جمعی از مردم ارائه شد.

همچنین دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان نیز به ایراد سخن پرداختند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۵:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین