پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
امام جمعه لارستان

ساعت کاری برای مسئولان نباید معنی داشته باشد

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه برای برون رفت از مشکلات اقتصادی نیاز به کار و تلاش شبانه روزی است و مسئولان نباید خود را منوط به ساعات اداری…

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه برای برون رفت از مشکلات اقتصادی نیاز به کار و تلاش شبانه روزی است و مسئولان نباید خود را منوط به ساعات اداری کنند، گفت: ساعت کاری برای مسئولان نباید معنی داشته باشد بلکه باید متناسب با کارهای ساعات فعالیت را تنظیم کرد.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع). به تبیین ابعاد زندگانی آن حضرت پرداخت و اظهار داشت: امام هشتم با درایت سیاسی توانست بر مردم زمان خود تأثیر زیادی بگذارد و سبک زندگی اسلامی را در جامعه بگستراند.

وی با اشاره ه دیدار اخیر اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری درباره شرایط اقتصدی کشور، افزود: در جنگ اقتصادی باید مسئولان با برخورداری از روحیه انقلابی و تلاش مجاهدانه در جامعه ایجاد تحرک کند و در راه سعادت و عزت اقتصادی کشور از منفعت خود صرف نظر کند.

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه برای برون رفت از مشکلات اقتصادی نیاز به کار و تلاش شبانه روزی است و مسئولان نباید خود را منوط به ساعات اداری کنند، تصریح کرد: ساعت کاری برای مسئولان نباید معنی داشته باشد بلکه باید متناسب با کارهای ساعات فعالیت را تنظیم کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه نقش آحاد مردم در حل مشکلات پیش روی کشور به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی بسیار مهم و کلیدی برشمرد و خاطر نشان کرد: باید همانگونه که دشمن با تمام توان درمیدان آمده است، مردم و مسئولان نیز با پشتیبانی از یکدیگر، عزت را بدست آورد.

وی با یادآوری توصیه رهبر معظم انقلاب به مسئولان در زمینه ارتباط با مردم، کارگران و صاحبان صنایع، ادامه داد: مسئولان باید با حضور در جامعه و ارتباط مستقیم با مردم از مشکلات آگاهی یابند و برای حل آن تلاش کنند.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر تقویت بخش خصوصی و رفع موانع فعالیت آنها، گفت: باید هفت خوان رستم و موانع دست و پاگیر  را از پیش روی سرمایه گذاران برداشت.

وی با انتقاد از بی اثر بودن تذکرات در برداشتن موانع از پیش روی سرمایه گذاران طی سالیان گذشته، افزود: قوانین وحی منزل نیست، بلکه باید با اصلاح قوانین مشکلات را رفع کرد.

امام جمعه لارستان با تأکید بر برخورد قاطع با متخلفان، تصریح کرد: مسئولان متولی با اخلالگران بدانند مردم هم از آنها حمایت می کنند و هم خوشحال می شوند.

این مسئول با بیان اینکه باید پس از قطعی شدن احکام قضائی، متخلفان را به مردم معرفی کرد، افزود: این اقدام موجب تقویت نظام اسلامی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه باید مسئولان مشکلات را برای مردم طرح کنند، گفت: مسئولان باید به صورت رودررو مشکلات را برای مردم بازگو کنند و نگذارند بازار شایعات موجب تشویش اذهان عمومی شود.

حجت الاسلام موسوی با یادآوری سالروز تصویب قانون ننگین «کاپیتولاسیون» در سال ۱۳۴۳، عنوان کرد: در این قانون اگر یک آمریکایی متعرض یک ایرانی می شد، کشور ما حق برخورد با آن فرد را نداشت که این قانون برای کشورمان ذلت اور بود و حضرت امام(ره) علیه ان موضوع به پا خواستند.

امام جمعه لارستان از برگزاری همایشی عمومی به مناسبت دهه کرامت با حضور آیت الله سیداحمد خاتمی از اعضای هیئت رئیسه مجلس خبرنگارن رهبری، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عضو شورای عالی حوزه علمیه قم، امام جمعه موقت تهران و از اساتید برجسته حوزه علمیه قم در روز شنبه ۳۰ تیرماه ۱۳۹۷ پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام جعفر صادق(ع) خبر داد.

وی در پایان افتخارآفرینی بسیجیان پایگاه مقاومت شهید فانی در مسابقات کشوری جشنواره «ترنم الهی» به میزبانی استان سمنان تبریک گفت.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ساعت کاری برای مسئولان نباید معنی داشته باشد”

  1. یک دلسوز گفت:

    برای مسئولین معنا ندارد اما برای ملاقات با خود شما باید نوبت چند روزه بگیرند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین