سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

خوشبختانه در لارستان امنیت درون زا و پایدار است

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: آرامش و امنیت پایدار لارستان نشات گرفته از مشارکت عمومی مردم و همگرایی اعضاء شورای تامین می باشد. به گزارش روابط عمومی…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: آرامش و امنیت پایدار لارستان نشات گرفته از مشارکت عمومی مردم و همگرایی اعضاء شورای تامین می باشد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جلسه تودیع و معارفه رییس دادگستری و دادستان این شهرستان که با حضور دکتر القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان فارس، معاونین وی، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، دادستان شیراز، مدیر کل زندانهای استان فارس و جمعی از مسئولین، معتمدین و قضات در محل تالار وحدت شهر لار برگزار گردید؛ در سخنانی با بیان اینکه این شهرستان دارای ۶ بخش و ۸ شهر، می باشد و در حوزه های مختلف قضائی و اداری نیازمند توجه مسئولان استانی و کشوری است، تصریح کرد: با توجه به کشف میزان زیاد مواد مخدر و تردد اتباع بیگانه در لارستان، بعضی مواقع احساس می شود که این شهرستان، یک شهر مرزی است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان لارستان از نظر شاخص های امنیتی و آرامش در جایگاه مناسبی قرار دارد، اظهار داشت: این آرامش ناشی از فرهنگ بالا، اعتقاد دینی و مشارکت عمومی آحاد مردم در عرصه امنیتی و غیره است.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه مردم لارستان همیشه خواستار ارتقاء شاخص های امنیتی بوده اند، افزود: همگرایی، همراهی و همدلی متولیان امنیتی همچون دستگاه قضا، بسیج، سپاه، اداره اطلاعات، نیروی انتظامی، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، جریان های سیاسی و فرهنگی و غیره در افزایش امنیت لارستان بسیار موثر بوده است.

معاون استاندار فارس خطاب به رئیس کل دادگستری استان فارس با تأکید بر حمایت بیشتر از شهرستان لارستان، ادامه داد: در لارستان خوشبختانه امنیت درون زا شده است و تمام موفقیت های این شهرستان انسان محور بوده و رونق آن در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مبتنی بر همت مردم بوده است .اما این دلیل بر کمبود و نقصان نمی باشد و انتظار حمایت مسئولان استانی را بیش از پیش داریم.

رئیس شورای تأمین لارستان با تقدیر از فعالیت های مؤثر دستگاه قضا در این شهرستان، اضافه کرد: خوشبختانه اقدامات قضائی انجام شده در سطح لارستان مورد رضایت مردم قرار دارد.

فرماندار ویژه لارستان در پایان سخنانش افزود: اگرچه مشارکت مردم و تدابیر دستگاه های متولی امور امنیتی موجب ارتقاء شاخص ها گردیده است، اما نیازمند حمایت استان جهت تقویت بنیه امنیتی و انتظامی شهرستانیم.

پیش از این نیز دکتر القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان فارس، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، محمدرضا انصاری و سید ابراهیم مرتضوی روسای سابق و جدید دادگستری و ابوذر رنجبر دادستان جدید لارستان هم مطالبی را بیان نمودند.

درادامه این مراسم سیدابراهیم مرتضوی دادستان سابق لارستان به سمت رییس دادگستری لارستان و ابوذر رنجبر نیز رییس سابق دادگستری گراش، به سمت دادستان عمومی و انقلاب لارستان منصوب شدند.

در پایان نیز از خدمات محمدرضا انصاری رئیس سابق دادگستری لارستان با لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین