جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

پیام تبرک مسئولان لارستان به مناسبت روز خبرنگار

جمعی از مسئولان شهرستان لارستان در پیام های جداگانه ای با ارسال پیام هایی جداگانه ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفتند که متن برخی از…

جمعی از مسئولان شهرستان لارستان در پیام های جداگانه ای با ارسال پیام هایی جداگانه ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفتند که متن برخی از این پیام ها در زیر می آید:

جلیل حسنی، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان:

 ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی، یاد آور تلاش بي وقفه خبرنگاران آگاه و وظيفه شناسي است که همواره با سلاح قلم و با حفظ قداست و رسالت والاي آن در جهت اعتلاي آگاهي بخشي و سلامت فرهنگي، سياسي، اقتصادي و اجتماعي جامعه مي کوشند و به عنوان، چشم بينا و گوش شنواي مردم و همراه و همگام با مسئولين، در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي از هيچ تلاشي فرو گذار نمي کنند.

خبرنگاران به راستي تجسم امانت، مسئوليت، تعهد، دلسوزي و وظيفه اند، خبرنگاران وجدان بيدار جامعه جهانی و تصويرگر زمان خويشند، زيرا همواره در عمق جامعه زندگي مي كنند.

بی شک نقش و تاثیر قلم و تلاش دلسوزانه ی خبرنگاران برای آگاهی بخشی عمومی موجبات تعالی شهرستان خواهد بود، چرا که خبرنگاران و رسانه های خبری ابزار ارتباط مردم با مسئولین هستند و تعامل با رسانه ها و خبرنگاران می تواند زمینه رفع بسیاری از مشکلات را فراهم کرده و همچنین بستر ساز پیشبرد توسعه باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه خبر و رسانه، بویژه شهید محمود صارمی و تنها شهید خبرنگار این شهرستان شهید عبدالرحیم فتوت، این آموزگاران مکتب ایثار و آگاهی، فرارسیدن روز خبرنگار را به عموم روزنامه نگاران، تلاشگران عرصه خبر و رسانه، صاحبان اندیشه و قلم وخبرنگاران و عکاسان متعهد، کوشا و پر تلاش منطقه لارستان بزرگ، تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی، بهروزی و توفیق روزافزون انجام آگاهانه و سرشار از صداقت رسالت حرفه‌ای را آرزومندم.

عبدالرحیم مقیمی/ رییس شورای اسلامی شهرستان لارستان

جان نباشد جز خبر در آزمون/ هرکه را افزون خبر، جانش فزون

ساختن جهانی آگاه، آزاد و کمال‌جو در گرو قلم و بیانِ کسانی است که دو گوهر ناب در وجود دارند: «راستی» و «شجاعت»؛ و این دو گوهر هنگامی که با دقت نظر و دانش و کیاست در هم آمیزد، راه سعادت و پیشرفت حقیقی را به روی انسانها باز می‌کند.

خبرنگار و خبرنگاری دنیایی پیچیده و در عین حال زیبا و اندیشه‌محور دارد که در هر عرصه‌ای وارد نمی‌شود و با چراغ آگاهی و نکته‌سنجی، اجازه باقی ماندن تاریکی و دردها را نمی‌دهد. در روزگار پرشتاب کنونی و در جهانی که سیاستمداران آن گاه و بیگاه به وادی کژی، بی‌خردی، ستم و جنگ‌افروزی پا می‌نهند و سودشان در بازار دروغ و مکر و جهالت است، «خبرنگار» با قلم پاک خود می‌تواند نقشی جاودانه داشته باشد.

در سالگرد شهادتِ حیات‌آفرینِ یکی از آن ققنوس‌های آگاهی، شهید محمود صارمی، که به نام روز «خبرنگار» زینت داده شده، لازم می‌دانم دستان پرمهر و اندیشه‌سازِ همه خبرنگاران صادق و امینِ این سرزمین، به‌ویژه در دیار گرم لارستان را به گرمی بفشارم و برای آنان تندرستی و نشاط بیش از پیش برای رسیدن به اهداف والایشان آرزو کنم. امید آن دارم در سایه‌سار علم و رحمت الهی، بتوانید خادم حقیقی مردم شریف و آگاه و نظام جمهوری اسلامی ایران باشید و قلمتان همواره به جوهر پاکی و انصاف آغشته باشد. ان‌شاءالله 

امین الله صولتی مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی(ره) لارستان

در اهمیت و جایگاه قلم و صاحب آن همین بس که خداوند لایزال به قلم و آنچه می نویسد، قسم یاد کرده است. خبرنگاران که جان گرانمایه و عمر ارزشمند خویش را صرف تولید و انتقال خبر، مصاحبه و گزارش می کنند، از ارکان توسعه در دنیای مدرن محسوب می شوند و بدون شک هیچ اقدام بزرگ و قابل توجهی بدون حضور و فعالیت حرفه ای آنان به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

خوشبختانه صنعت فرودگاهی از اندیشه، عمل و اقدام حرفه ای خبرنگاران تخصصی این حوزه بهره فراوان برده است و اینجانب بسیار خرسندم که از طرف خودم و تمامی پرسنل اداره کل فرودگاه بین المللی لارستان، سپاسگذار تمامی تلاش ها و اقدامات شما اصحاب رسانه باشم.

 

محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان

طلايه داران راستين خدمت به نظام خبررساني در جمهوري اسلامي ايران همواره سعي بر آن داشته‌اند كه با تلاش وافر، جهان را با هاله‌اي از قداست در هم آميزند، تا آنچه را كه عرضه مي‌دارند ارزش خدايي به خود گيرد .

اصحاب رسانه همواره در همه دوران ها تعهد، آگاهی رسانی، دلسوزی و صداقت را در دستور کار خود قرار داده اند و به عنوان نمایندگان افکار عمومی تلاش کرده اند تا تصویر دقیق و واضحی از شرایط پیرامونی حوزه کاری خود ارائه دهند و از همین روست که سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه، مرهون تلاش شبانه روزی این عزیزان است.

روز خبرنگار را به اين قشر دلسوز تبريك عرض نموده و برای تمامی این عزیزان به از درگاه خداوند منان آرزوی موفقیت و سلامتی می نمایم.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین