جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 58 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

تجلیل از خبرنگاران توسط دانشکده علوم پزشکی لارستان

سومین نشست خبری اصحاب رسانه با رئیس و معاونین دانشکده علوم پزشکی برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی…

سومین نشست خبری اصحاب رسانه با رئیس و معاونین دانشکده علوم پزشکی برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، در این نشست دکتر کریمی ضمن تبریک این روز به خبرنگاران از مقام شامخ شهدای خبرنگار تجلیل کرد و گفت: ایثار جزئی از خدماتی است که این قشر پرتلاش جامعه ارائه می دهند. شهادت شهید صارمی تنها بهانه ای است که روزی را به نام شما نامگذاری کنیم و تلاشهایتان را در عرصه نگارش و اطلاع رسانی ارج نهیم.

وی با اشاره به رسالت سنگین خبرنگاران در انتشار اخبار و ارائه اطلاعات دقیق به اقشار مختلف جامعه اذعان کرد: شما نگارندگان وقایع در واقع زبان گویای مردم و دولت هستید که با نقد منصفانه خود می توانید مشکلات منطقه را شناسایی و در رفع آن، خادمان مردم را یاری رسانید. اما باید توجه داشت که این نقد منصفانه به نقد مغرضانه تبدیل نشود.

فاطمه سدیدی مدیر روابط عمومی دانشکده نیز ضمن تبریک ۱۷ مرداد و با اشاره به تاثیر بی بدیل رسانه در ارائه تصویری از مشکلات موجود در منطقه، خبرنگاران را امانتدار جامعه خواند و گفت: راه رسیدن به قله های پیشرفت در منطقه قطعاً با پشتیبانی و همراهی شما خبرنگاران محقق خواهد شد و مسئولین شهرستانی نیز با تکیه بر امانت داری و ایمان شماست که در قالب نشست های خبری به ارائه عملکرد و خدمات خود به مردم، می پردازند.

در ادامه سوالات متعددی از سوی خبرنگاران مطرح و طی جلسه ۲ ساعته، از سوی رئیس و معاونین دانشکده به کلیه موارد مطروحه پاسخ داده شد.

در انتهای این نشست، از تلاش خستگی ناپذیر این قشر پر تلاش جامعه در حوزه بهداشت و درمان تجلیل شد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین