چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی در حوزه بازیافت در لامرد

نخستین طرح بازیافت ضایعات هیدروکربنی (زباله شهری) و تبدیل آن به فرآورده‌های نفتی از جمله گازوییل و در نهایت تبدیل به انرژی برق در شهرستان لامرد اجرا خواهد شد. به…

نخستین طرح بازیافت ضایعات هیدروکربنی (زباله شهری) و تبدیل آن به فرآورده‌های نفتی از جمله گازوییل و در نهایت تبدیل به انرژی برق در شهرستان لامرد اجرا خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از لامرود و به نقل از روابط عمومی فرمانداری لامرد طرح بازیافت ضایعات هیدروکربنی (زباله شهری) و تبدیل آن به گازوییل و دیگر فرآورده های نفتی و تولید برق با حضور سرمایه گذاران این پروژه *۱۰۰ میلیارد ریالی در فاز اول* در دفتر فرماندار لامرد برگزار گردید .

این طرح با توانایی تولید همه فرآمرده های نفتی از پسماندهای شهری و پالایشگاهی و تبدیل صد در صدی آنها به انرژی از پروژه های منحصر به فرد در کشور می باشد.
سرمایه گذار طرح با اعلام خریداری بخشی از تجهیزات کاملا هوشمند این سیستم ابراز امیدواری کرد به محض تحویل زمین و انجام امور اداری مربوطه این کار خانه مستقر و بهره برداری خواهد رسید.
حسین شبانی نژاد فرماندار لامرد با تقدیر از حضور سرمایه گذاران این پروژه بزرگ در شهرستان گفت: تحولات اقتصادی شهرستان لامرد میتواند موجب حرکت عظیم صنعتی و اقتصادی در کشور گردد.
حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در شهرستان لامرد نوید آینده ای روشن را می دهد.
وی با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا افزود: در شرایطی که کشور به شدت به سرمایه گذاری در حوزه های مختلف به خصوص انرژی نیازمند می باشد، مدیریت عالی شهرستان لامرد در کنار حمایت های نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی بستر مناسبی را برای جذب این سرمایه ها در بدنه اقتصادی و صنعتی شهرستان که در نهایت اشتغال فراگیر را به دنبال خواه داشت فراهم کرده است.
نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۷:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین