شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

کتابخانه عمومی باغ نشاط لار به اینترنت بیسیم رایگان مجهز می شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس در تشریح برنامه‌های هفته کتاب این استان از افتتاح یک کتابخانه عمومی در شهر اوط و تجهیز کتابخانه عمومی باغ نشاط شهر لار به اینترنت رایگان…

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس در تشریح برنامه‌های هفته کتاب این استان از افتتاح یک کتابخانه عمومی در شهر اوط و تجهیز کتابخانه عمومی باغ نشاط شهر لار به اینترنت رایگان بیسیم خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ايكنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، روح‌الله منوچهری با بیان اینکه این کتابخانه‌های عمومی فارس در هفته کتاب ۱۸۳۲ برنامه خرد و کلان اجرا می‌کند، گفت: این برنامه‌ها از هفته جاری تا ۳۰ آبان‌ماه برگزار خواهد شد، همچنین کارگاه های آموزشی ویژه هفته کتاب نیز از روز گذشته در شیراز آغاز شده است.

وی، افتتاح ۳ کتابخانه را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کتاب در فارس دانست و اضافه کرد: در ایام گرامیداشت کتاب، سه کتابخانه عمومی « ام الخیر» اوز لارستان، «خیام» شهر دبیران و «خرد» روستای جلیان فسا افتتاح می‌شود. همچنین پروژه کتابخانه عمومی شهر نوبندگان فسا به عنوان یکی از شهرهای بدون کتابخانه فارس نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

منوچهری به برگزاری فاز دوم ارائه اینترنت بیسیم رایگان در کتابخانه‌های عمومی نیز خبر داد و گفت: در هفته کتاب پیش رو و در دومین گام این طرح، ۶۰ کتابخانه عمومی فارس به اینترنت بیسیم رایگان مجهز می‌شوند که این طرح از کتابخانه عمومی باغ نشاط لارستان آغاز می‌شود.

وی، شاخص‌ترین برنامه های اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس را برشمرد و گفت: در روز ۲۴ آبان عضویت در تمامی کتابخانه‌های عمومی فارس رایگان است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین