پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

بازگشایی سامانه بهین یاب برای نام نویسی متقاضیان تسهیلات رونق تولید

ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی و تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رییس سازمان صنعت،…

ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی و تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی و تسهیلات رونق تولید می توانند برای ثبت اطلاعاتشان به نشانی http://www.behinyab.ir مراجعه کنند.

علی همتی با بیان اینکه بر اساس ابلاغ طرح رونق تولید از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت و دستورالعمل مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط سال ۹۷ بانک مرکزی، این سامانه بازگشایی شده است، افزود: پرداخت این تسهیلات به رونق تولید، اجرای سیاست برنامه‌های اقتصاد مقاومتی صنعتگران و معدنکاران، هموار سازی مسیر تولید ملی و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی کمک می کند .

وی بیان کرد: یکی از مهمترین مزایای تسهیلات رونق تولید در سال ۹۷ نسبت به سال‌های گذشته تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش به واحد‌های تولیدی با اشتغال بالای ۱۰۰ نفر و واحد‌های دارای مجوز خدمات فنی و مهندسی از این سازمان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از متقاضیان خواست که در زمان ثبت نام و تکمیل اطلاعات دقت کنند که اطلاعات را به شکل کامل و صحیح وارد کنند تا در دریافت تسهیلات دچار مشکل نشوند.

همتی اظهار داشت: امسال در قالب این طرح، تامین سرمایه در گردش بنگاه‌های اقتصادی، تامین تسهیلات مورد نیاز طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی حداقل ۶۰ درصد، تامین مالی طرح‌های بازسازی و نوسازی و تامین مالی اصناف تولیدی و واحد‌های بزرگ استان در اولویت شبکه بانکی قرار گرفته که پیش بینی می‌شود این موارد با تخصیص ۳۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات محقق شود.

وی تصریح کرد: پارسال ۲۱۵ واحد تولیدی و همچنین طرح صنعتی و معدنی در فارس موفق به دریافت ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از بانک‌های عامل از طریق این فرآیند نام نویسی شدند که امیدواریم امسال این رقم افزایش یابد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین