شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

درگیری مسلحانه پلیس لارستان با قاچاقچیان

فرمانده انتظامي استان از درگيري مسلحانه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ و كشف ۱۷۵ كيلوگرم ترياك در شهرستان لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان سردار “احمد علي گودرزي” در…

فرمانده انتظامي استان از درگيري مسلحانه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ و كشف ۱۷۵ كيلوگرم ترياك در شهرستان لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان سردار “احمد علي گودرزي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان با اقدامات اطلاعاتي و پليسي، محل تردد قاچاقچيان توسط يك دستگاه سمند را در يكي از محورهاي مواصلاتي شناسايي کردند و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: مأموران با هماهنگي مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام شدند و پس از ايست و بازرسي و كنترل خودروهاي عبوري به صورت محسوس و نامحسوس در نهايت خودرو مورد نظر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامي استان فارس تصريح كرد: ماموران پس از مشاهده خودروی قاچاقچیان دستور ایست صادر کردند كه راننده بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار كرد و پس از طي مسافتي تعقيب و گريز، قاچاقچيان از خودرو پياده و به سمت مأموران انتظامي تيراندازي كردند که پس از چند دقيقه درگيري مسلحانه در نهايت متهمان كه عرصه را بر خود تنگ مي ديدند با استفاده از كوهستاني بودن منطقه و تاريكي هوا اقدام به فرار كردند.

سردار گودرزي خاطر نشان کرد: ماموران در پاك سازي محل و بازرسی از خودرو قاچاقچیان، ۱۷۵كيلو ترياك كشف کردند و تحقيقات براي شناسايي و دستگيري متهمان متواري ادامه دارد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۳:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین