جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پرستار لارستانی پس از مرگ هم جان چند بیمار را نجات داد

با اهدای اعضای مرحوم سعید عالیان پرستار جوان و پرتلاش بیمارستان امام رضا(ع) لار، سه بیمار نیازمند به کبد و کلیه جانی دوباره یافتند. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

با اهدای اعضای مرحوم سعید عالیان پرستار جوان و پرتلاش بیمارستان امام رضا(ع) لار، سه بیمار نیازمند به کبد و کلیه جانی دوباره یافتند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، ده شب پیش سعید عالیان از پرستاران جوان و پرتلاش بیمارستان امام رضا(ع) لار، که تنها ۲۳ سال از عمر خود را پشت سر گذاشته بود، با مشکل خونریزی به اورژانس مراجعه می‌کند.

وی که چند سال با بیماری قلبی دست و پنجه نرم کرده و تجربه عمل قلب باز را هم داشت با تشخیص پارگی رگ آئورت توسط متخصصان حاضر بر بالین، به وسیله اورژانس هوایی به بیمارستانی در شیراز منتقل شد که اقدامات پزشکی لازم برای وی انجام شود.

پس از گذشت چند روز این پرستار جوان دچار مرگ مغزی شده و دار فانی را وداع می‌گوید اما خانواده وی که تربیت چنین پرستار دلسوزی را عهده دار بودند اقدام تحسین برانگیزی را در راستای اهدای اعضای بدن او انجام دادند تا سعید حتی پس از مرگش هم جان بیماران را نجات دهد.

هم اکنون مرحوم عالیان در بیمارستان پیوند اعضای شیراز بوده و کبد و دو کلیه وی به سه نفر از هموطنانش که هر سه آقا و با سن های ۳۶، ۲۱ و ۲۳ ساله بودند جان دوباره بخشید تا آخرین شیفت پرستاری خود را به خوبی هرچه تمام تر به سرانجام برساند.

گفتنی است مراسم تشییع و تدفین مرحوم سعید عالیان، بعدازظهر چهارشنبه ۱۹ دی ماه ساعت ۱۴:۳۰ در شهر لطیفی برگزار می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۳:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “پرستار لارستانی پس از مرگ هم جان چند بیمار را نجات داد”

  1. ناشناس گفت:

    روحش شاد و یادش گرامی باد

  2. ناشناس گفت:

    خدا رحمتش کنه

  3. دردمند گفت:

    در آستانه روز پرستار ، غم بزرگی بود از دست دادن یک جوان پرستار . خداوند به خانواده محترم و همکارانشان صبر جزیل عطا نماید . روحشان قرین رحمت الهی و ایثارشان جاودان.

  4. حسین گفت:

    خدا رحمتش کنه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین