جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 12

درخواست تاسیس رشته های جدید و هنر و پیراپزشکی در مركز اوز

جلسه مشترک هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، فرماندهان بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لارستان، بخشدار اوز و دیگر معتمدین محلی آن…

جلسه مشترک هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، فرماندهان بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لارستان، بخشدار اوز و دیگر معتمدین محلی آن شهرستان در سالن اجتماعات (سعدی) آن مرکز برگزار شد.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از خبرگزاری آنا، دکتر مهدی زارع گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان وطن دوست ترین اقشار جامعه نه تنها از عمق استراتژیک ایران اسلامی در خارج از مرزها دفاع می کند،  بلکه در درون مرزها نیز به صورت گسترده در خدمت رسانی به مردم نقش آفرین هستند که نمونه بارز آن در امداد رسانی به سیل زدگان اخیر مشهود است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اوز با داشتن امکانات  سخت افزاری و نرم افزاری مدرن، ظرفیت بیشتری برای پذیرش دانشجو و تبدیل شدن به یک موسسه پژوهشی بزرگ در سطح استان را دارد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: واحد لارستان به عنوان واحد مادر آماده هر نوع همکاری از جمله برگزاری جلسات دفاع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی  در این مرکز بوده تا بستری مناسب برای فعالیت های مشترک در حوزه دانش بنیان بین واحد و مرکز فراهم شود.

در ادامه امیر جاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه لارستان با اشاره به این موضوع که  سپاه پاسداران به عنوان یکی از الگوهای موفق در سطح کشور در عرصه پژوهش و تحقیق ، آماده همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز می باشد اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی لارستان مدت ها با ما همکاری کرده است و در همین راستا ، این مرکز دانشگاهی هم می تواند با همکاری با نهادهای پژوهشی و علمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، خلاء کمبود دانشجو را پر کند.

در ابتدای این مراسم عبدالعزیز خضری رئیس مرکز دانشگاهی اوز نيز  به تشریح عملکرد حوزه متبوع خود اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اوز با حمایت های بی شائبه خیرین و معتمدین شهر، تاسیس شده و امروز به عنوان افتخاری بزرگ برای کل منطقه لارستان قلمداد می شود.

وی با اشاره به تجهیزات و امکانات پیشرفته این مرکز، خواستار توجه بیشتر مسئولین عالی دانشگاه آزاد اسلامی به این مجموعه  علمی و درخواست تاسیس رشته های جدید  مخصوصا در زمینه هنر و پیراپزشکی شد.

به گزارش خبر نگارآنا در این جلسه معتمدین و اعضای هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز مطالبی را در خصوص ارتقاء آن مرکز بیان کردند و خواستار همکاری بیشتر مسئولین در این راستا شدند.

خبر نگارآنا: مهدی یزدانی

س – ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین